M Mask_UBBT Hero Joined 9 Dec 2001 Messages 1,795 Location Tensta, Späckholm 11 Jun 2006 #1 Lördag den 17e? Ritorno? 13.00 eller något?
Storuggla Champion Joined 8 Dec 2001 Messages 9,546 Location Stockholm 12 Jun 2006 #2 Sure thing, mistah groove! En fika vore väl inte fel. Jag lägger helgen åt sidan, just in case något muppo kommer på att söndag skulle vara bättre i sista sekund Storuggla, saturday it is
Sure thing, mistah groove! En fika vore väl inte fel. Jag lägger helgen åt sidan, just in case något muppo kommer på att söndag skulle vara bättre i sista sekund Storuggla, saturday it is
kalcidis Hero Joined 30 Jul 2000 Messages 893 Location Östbergahöjden 12 Jun 2006 #3 Re: Sure thing, mistah groove! Jocke Knockshot kommer dit med big belly i kläderna och några slantar i fickan. Boom!
Re: Sure thing, mistah groove! Jocke Knockshot kommer dit med big belly i kläderna och några slantar i fickan. Boom!
F Feliath Swashbuckler Joined 28 Nov 2000 Messages 1,905 12 Jun 2006 #4 Sign me up Jag tror inte det är något i vägen, så jag dyker upp. Lajbans värre. /Feliath — Fabeljazz, serier och Mithanyál
Sign me up Jag tror inte det är något i vägen, så jag dyker upp. Lajbans värre. /Feliath — Fabeljazz, serier och Mithanyál
M Mask_UBBT Hero Joined 9 Dec 2001 Messages 1,795 Location Tensta, Späckholm 14 Jun 2006 #5 Koolers! Då kommer ju hela Fabeljazz-gänget vara där. Wixisd! /Mask - Som på tal om serier börjat läsa One Piece
Koolers! Då kommer ju hela Fabeljazz-gänget vara där. Wixisd! /Mask - Som på tal om serier börjat läsa One Piece