solvebring
Superhero
Jag tänkte ta initiativet till en tråd som jag hoppats på skall leva kvar (i alla fall en liten stund) som en tråd som kan hjälpa alla vad det kommer till filmdiskussioner. Det istället för att varenda hustomte gör en ny tråd för varenda jäkla film de vill rekommendera eller dylikt.
Så... Vad är är denna filmtråd exakt till för då?
Jo, först och främst tänkte jag att den skall innehålla två saker.
1. Jag tänkte att den skulle vara till för att man helt spontant - hur som helst - skall kunna ruscha ur sig ett filmtips. Kort och gott, har man sett en jäkligt bra film som man verkligen vill rekommendera andra så släng in ett litet tips här.
2. Fast, tråden skall också vara till för att man skall kunna efterfråga filmer. Tillexempel, kan du som är sugen på en grym skräckis - men som tömt ut hela ditt förråd - fråga här i tråden som någon annan kanske känner till någon skräckis som liknar din typ av skräck, som de skulle kunna rekommendera.
Good luck, have fun!
Så... Vad är är denna filmtråd exakt till för då?
Jo, först och främst tänkte jag att den skall innehålla två saker.
1. Jag tänkte att den skulle vara till för att man helt spontant - hur som helst - skall kunna ruscha ur sig ett filmtips. Kort och gott, har man sett en jäkligt bra film som man verkligen vill rekommendera andra så släng in ett litet tips här.
2. Fast, tråden skall också vara till för att man skall kunna efterfråga filmer. Tillexempel, kan du som är sugen på en grym skräckis - men som tömt ut hela ditt förråd - fråga här i tråden som någon annan kanske känner till någon skräckis som liknar din typ av skräck, som de skulle kunna rekommendera.
Good luck, have fun!