Det är sant som du säger, och jag tycker inte att din önskan känns det minsta orimlig.Seinet said:Anledningen till att jag vill att övriga gillesmedlemmar skall vara med och finansiera är ju att det är ju nästan jag själv som stått för hela valvet.
Det är lugnt för min del. Klart jag tänker bidra med pengar, men först måste jag dra ihop dessa pengar på något vis, och då jag är en högst casual spelare för tillfället (fast det verkar som om det kanske blir ändring på den saken ) tar det sin lilla tid.Seinet said:Jag ber om ursäkt för att jag diktatoriskt tagit ett beslut att begära pengar av övriga.
Låter jätte bra med craftade och dubletter. Känns som en klart vettig idé.Seinet said:Jag kommer öppna upp de fyra första flikarna igen för alla. Kommer det finnas dubbletter av något föremål kommer dubblett/full stack flyttas till flik 5. Craftade föremål ser jag helst att de endast görs på beställning och således inte tar upp yta i valvet.
Jag ber om ursäkt för att jag diktatoriskt tagit ett beslut att begära pengar av övriga.