Jag har altså en klar bild av cybertechet, jag vill bara ha lite hjälp innan jag kan få någon regelmässig wow på det och slänga in det till nogo eller wikin samt använda det själv.
Beskrivning, armen består av silvertrådar där hälften är känar som införsel av en spänning, och resten detekterar överslag medmera, detta är i en modern gel, som är mycket rörlig och behåller formen likt en riktig arm, givetvis är hela armen "seedad" med nanotermometrar (som även de finns idag) som kan mäta av temperatur mycket exakt och med en frekvens av 100MHz (varför man nu skulle behöva det?) detta är runt en tunn arm liknande en myras ben, det är ett segmenterat rör med vajrar innuti som är dragna till torson på grund av platsbrist.
Anledningen att hela armen är känslig är att det skulle vara onödigt komplext att isolera de trådar som behövs mer än nödvändigt samt att det enda som skiljer de båda åt är längden på trådarna då det är lätta beräkningar var känseln är, altså om du inte vill ha det hela dyrare för att bara ha känseln på handen så måste handen sitta direkt på torson.
Nu till andra viktiga saker tror ni att det är bäst om det krävs cerebralinterface för att nyttja den fullt ut eller för att nyttja den överhuvudtaget, samt användningsområden, ett givet är ju dock rymdarbeten där du lätt kann känna lekage skrovligheter och värmesamlingar samt att du nästan garanterat har en budget som täcker den flera ggr om.