Nekromanti Finns Caverns of Thracia som POD?!?

2097

deleta mitt konto tack
Köpte en legit PDF-re-release av CoT för några år sen och eftersom det först blev nått tillfälligt strul med betalningen slängde dom in Dark Tower som en tröst men den har jag inte fastnat för lika mkt. Men jag såg nu att dom gamla TSR-grejerna kom i pod (precis efter att jag inlett mitt uppehåll från rollspel) och då undrar jag om CoT också finns så? Den är ju inte TSR. Jag skrev ut den i pytteformat på min gamla kassa skrivare men… :/

2097

deleta mitt konto tack
PDF:erna är iofs i ur-risigt skick, känns som dom är gjorda på en dögammal xerox

Bolongo

Herr Doktor
Alltså, Judges Guild-supplement back in the day (alltså 1e-eran) såg ut sådana även i original. De verkade trycka på det billigaste pappret de kunde hitta.

Men om du skaffar 3e-uppdateringen av CoT är nog pdf:en högre kvalitet. Finns fortfarande inte som POD dock.

Edit: det kanske är 3e-versionen du har, det är den enda jag hittar på DTRPG just nu? Själv har jag en rätt clean PDF av originalet som jag inte minns var den kommer från. Tror den var en bonus till en kickstarter eller nåt.

2097

deleta mitt konto tack
Jag har 0e-versionerna, dom är inte toppen. Köpte dom från deras email-baserade shop 2014

MattiasLejbrink

Swordsman
Bolongo;n235207 said:
Alltså, Judges Guild-supplement back in the day (alltså 1e-eran) såg ut sådana även i original. De verkade trycka på det billigaste pappret de kunde hitta.
Nu kanske jag berättar sådant som ni redan vet, i så fall ursäkta på förhand! JG gav precis ut sin Deluxe Collector's Edition. Som en (stor) del av det arbetet arbetade de sig igenom gamla scans och "cleaned up" så att de ser...i alla fall nästan som nya :) I den boken ingick (och snyggades) Tegel Manor, Citadel of Fire, Thieves of Fortress Badabaskor (to date det bästa namnet på en äventyrsmodul någonsin) samt Dark Tower.

Varför berättar jag detta. JO! Åter till TS: JG ska ge ut Collector's Edition 2 nu, och de har precis gått ut med mail till alla backers och frågat vilka moduler de skulle vilja se där? Som med lite flyt 2097 kommer uppsnyggad variant på CoT inom något år. Inte på POD men väl i nytryck.

Jag har själv den uppsnyggade Dark Tower och den ser helt okej ut!

Puh, lång text, lite information. Well.

2097

deleta mitt konto tack
Nej, hade ingen aning och detta var ju en toppennyhet!
Skulle du kunna visa ett par sidor ur DT?