Nekromanti finns det inga sidor kvar?

Marcus_UBBT

Warrior
jag tänkte att jag skulle uppdatera min sida Äventyrsbanken, och upptäckte till min förskräckelse att en hel del sidor bara har försvunnit, och därmed en himla massa äventyr. Är det bara Äventyrsbanken, Neogames.se och Eon-se kvar nu eller? Vad händer egentligen med Eon på internet, kommer det några nya äventyr nånsin (förrutom den i julkalendern) och är folk intresserade längre?

PS. vet nån om Mäster Johans gamla klassiska äventyr i Västmark som typ hette "Träskslakt" eller liknande går att få tag på någonstans?

Emil

Hero
Det finns fortfarande en massa sidor kvar på nätet, men de flesta har inte uppdaterats på länge. Jag passade på och fixade länkarna på Eon SE och där finns ganska många. Dock är det långt ifrån alla som är uppdaterade den här årtusendet.

/Emil

Flash Back

Warrior
Jag tycker att det är synd... Vart tog exempelvis Hattens underbart Stormiga Sida vägen???

Själv skäms jag för att jag inte uppdaterat rollspel.20m.com på ett halvår. Jag har en utökad version av skadeberäknaren till TI-83 som har legat så gott som färdig hela tiden. Om någon är intresserad av den så kan ni ge mig lite skuldkänslor för att slutföra programmet om ni skriver och ber mig snällt =).

Marcus_UBBT

Warrior
öhm jag har bara en TI-82 och ingen kabel heller så för min del är det skitsamma /images/icons/woof.gif