Nekromanti Finns det intresse för RQ6 i Stockholm?

Korpen

Hero
Spider Jerusalem said:
Jag är sjukt sugen på att spela RQ6 och tänkte se om det finns likasinnade här i Stockholm.
Ja, det finns det. Bortsett fårn mig själv är jag säker på att både Storuggla och Arfter har uttrycket en vilja att spela det.
Det enda som krävs är någon som säger: "Jag håller i det, här är tid och plats".
Tyvärr så är den personen inte jag just nu. :gremfrown:

Chryckan

Swordsman
Är själv också sugen på att test just RQ6. Men tror att samma sak gäller för mig. Jag typ tid att dyka upp och spela men inte att hålla i det.

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Spider Jerusalem said:
Jag är sjukt sugen på att spela RQ6 och tänkte se om det finns likasinnade här i Stockholm.
Om Stockholm norra gräns går vid Sävar då är jag lätt med.

anth

Vetefan
Spider Jerusalem said:
Vilka vill spela?
Här har du en komplett spelgrupp:
anth, Korpen, chrykan, Storuggla, Eksem, Stövelkatten, Arfert, Anarchclown, Organ, Lu-kaazh, Pärsson

Spider Jerusalem said:
Jag kan hålla i det
Du kan dubbelkolla med Ugglan eller Arfert om kanske någon av dem vill hålla idet.

Chryckan

Swordsman
anth said:
Du kan dubbelkolla med Ugglan eller Arfert om kanske någon av dem vill hålla idet.
Arfert pratade i början på året om att hålla i något RQ mässigt. Kan ju fråga honom om det blidde något.

pjuppe

Veteran
Jag har också haft ögonen på RQ6 och skulle jättegärna spela.

Arfert

Facit
Har för mycket för att spelleda RQ just nu, det är för krävande. Enkla grejer som LL eller F! ska det vara för att jag ska vara SL...