Nekromanti Finns det?

Eon2

Veteran
Just detta inlägg börjatr med orden Finns det fördigskrivna äventyr dä dwet står vad spelledaren ska göra berätta inte bärreta SPL personer monster typp

Ja jag har inget . och , tecken på mitt tangent bord

föddes med ett rollspel kommer antagligen dö med ett rollspel

luxor

Veteran
kan du inte räkna ut vad du ska säga och inte säga själv, din felstavande fjant?

SL måste alltid läsa äventyren innan man spelar dom, och genom att göra det så ser man vad man ska säga och inte.

lite smärta har aldrig skadat någon...

Bäver

Veteran
Ok för att missa lite i stvaningen men du tar nog priset...:D

Bards you are,
Bards you will be,
Bards you have alwayls been!

neuter

Swordsman
Jooooooooooo

De är underlägsna och endast de starka överlever. :)

"Soylent Green is people!"

hatten

Swashbuckler
Så Neuter IQ sänks när tangent bordet går sönder eller ?

*Hmm* tja du kan uppenbarligen inte ha så mycket för om du läst mr Eon2 insändning hade du inset att han har FEL på sitt tangent bord och med ett sådant mekaniskt fel kan det vara svårt att stava korrekt...

hatten

Swashbuckler
Så Luxor IQ sänks när tangent bordet går sönder eller ?

*Hmm* tja du kan uppenbarligen inte ha så mycket för om du läst mr Eon2 insändning hade du inset att han har FEL på sitt
tangent bord och med ett sådant mekaniskt fel kan det vara svårt att stava korrekt...

luxor

Veteran
ok...men till den grad som herr Eon2 stavar, så tror jag inte att det går att skylla på trasigt tangentbord.

Eon2

Veteran
Va fan kan ni svarta på frågan istället för att diskutera om man trackar dom som stavar fel eller inte.

Eon2

Veteran
Va fan kan ni svara på frågan istället för att diskutera om man trackar dom som stavar fel eller inte.

luxor

Veteran
svar till frågan.

jag har redan svarat ju...
läs äventyret flera gånger innnan spelmötet och då vet man automatiskt vad man ska berätta och vad man inte ska berätta...

...för övrigt tycker jag att SL ska göra sina egna beskrivningar, osv. eftersom en SL som läser utantill och försöker leva sig in i nåt som nån annan skrivit, bara låter B. (dåligt och plastigt)...

men om det finns äventyr för SL som vill ha allt framför sig och inte anstränga sig det minsta för att få ett bra spelmöte, vet jag ej.

Krille

Super Moderator
"ok...men till den grad som herr Eon2 stavar, så tror jag inte att det går att skylla på trasigt tangentbord."

Det finns massor av andra saker som man kan skylla på utan att man blir dum i huvudet.

Kladdiga fingrar, åldersreumatism, hala tangenter, katter, pussig flickvän, extrem tidsbrist, sneglande lärare, eller helt vanlig dyslexi till exempel.

- Krille
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>

Blasphemy

Swashbuckler
Skärp dig nu lilla Luxor (NT)

hmm Luxor är inte det en dammsugare?

Only dead fish float with the stream.

luxor

Veteran
okej då, ska försöka...[NT]

by the way så är luxor är ingen jävla dammsugare, så sluta genast humma om det...

O ja, det kan vara lite irriterande att läsa långa inlägg av folk som inte stavar rätt. Jag har nog stavat fel några gånger, men man bör ju fixa till det innan man släpper det.

"I begynnelsen skapade människan Gud"

luxor

Veteran
tack käre herr silversurfan, klart man stavar fel, och klart att det finns idioter som blir irriterade för det, även om stavfelet inte är stort, men det finns faktiskt en knapp som heter 'förhandsgranska'...om nu alla använder den så slipper stavfel....

hehe....nog tjatat...jag bryr mig inte egentligen, jag bli Äventyrare...

//Barmhärtighet är något som de svaga har uppfunnit för att kunna utnyttja de starka.