Nekromanti Finns Pompedia?

Helmgast
Finns det ett företag vis namn Qairos Games? Nån som sett Pompedia?

Undrar om det inte bara är ett skämt (men jag fattar inte vitsen).

Helmgast
Jag tänker på att sidan inte uppdaterats bla

Vilket sidor borde göras ofta i början, särskilt som man ska ge ut TVÅ moduler. Tror på Pompedia när jag ser det.

Helmgast
Re: Jag tänker på att sidan inte uppdaterats bla

Gör man det så antingen blir man lurad eller så påstår man att ett riktigt företag är en bluff.

Kornella

Warrior

"Är också mycket tveksam till det projektet, nån som har försökt å kontakta dem? "

Vi (Legend Hobbyspel) mailade dem och fick även svar. Svaret var iofs väldigt intetsägande men de skulle iaf höra av sig igen angående bland annat återförsäljning.

Huruvida de är ett skämt eller ej, som någon tidigare sade i tråden, så tror jag inte det. Ett skämt hade varit mycket mer "övertygande" och skrytsamt på hemsidan. Och framförallt roligare alternativt mer störande.

Själv är jag inte tveksam utan tom riktigt entusiatisk för deras skull, urkul när skaparglädjen lett så långt att folk gör klart ett helt eget rollspel:).

Nella - Superoptimist

King Kromm

Hero

Själv är jag inte tveksam utan tom riktigt entusiatisk för deras skull, urkul när skaparglädjen lett så långt att folk gör klart ett helt eget rollspel:).
Dom som endå orkade göra klart ett ehl rollspel ja, men visst, de e kul med nya sådana, menjag tvivlar fortfarande, men varför "skickar" dom inte hit någon representant för att lunga ner oss??

Kornella

Warrior

"Dom som endå orkade göra klart ett ehl rollspel ja, men visst, de e kul med nya sådana, menjag tvivlar fortfarande, men varför "skickar" dom inte hit någon representant för att lunga ner oss??"

Det finns säkert flera anledningar till att de inte skickat hit någon representant som jag kan gissa på rak arm. Den första och främsta anledningen är väl den helt enkelt att de inte håller till här på forumet, alternativt inte känner till diskussionerna. En annan anledning kan naturligtvis vara att de har tänkt göra det men inte haft tid ännu. Dessutom kan det faktiskt vara så att de inte anser att de måste informera på www.rollspel.nu:s forum för att anses vara genuina, alternativt orkar de inte registrera sig på forumet eller ens orkar delta.

Sedan kanske de även kan tänkas vara blyga och inte riktigt kan med att delta på forumet. osv osv.

Själv tror jag de helt enkelt inte anser att forumen har någon betydelse för deras försäljning av rollspelet (även om de antagligen har fel) samt att de knappt känner till att diskussionerna exiterar.

Har du mailat dem och sagt att det pågår en diskussion om deras rollspel? Om inte - hur skall de då känna till att vi vill prata med dem:).

Nella

King Kromm

Hero

Dessutom kan det faktiskt vara så att de inte anser att de måste informera på www.rollspel.nu:s forum för att anses vara genuina, alternativt orkar de inte registrera sig på forumet eller ens orkar delta.
I så fall borde dom nästan skämas...

Har du mailat dem och sagt att det pågår en diskussion om deras rollspel? Om inte - hur skall de då känna till att vi vill prata med dem:).
Nej, det har jag inte, men man kanske skulle ta å göra det, om inte annat av ren nyfikenhet?

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in

Jag har redan mailat om just detta, och fick ett "vi ska tänka på detta" + ett erbjudande om prenumeration på deras nyhetsbrev. Jag tog nyhetsbrevet, och hoppas på att det ska avslöjas mer information.