Re: Jag tänker på att sidan inte uppdaterats bla
"Dom som endå orkade göra klart ett ehl rollspel ja, men visst, de e kul med nya sådana, menjag tvivlar fortfarande, men varför "skickar" dom inte hit någon representant för att lunga ner oss??"
Det finns säkert flera anledningar till att de inte skickat hit någon representant som jag kan gissa på rak arm. Den första och främsta anledningen är väl den helt enkelt att de inte håller till här på forumet, alternativt inte känner till diskussionerna. En annan anledning kan naturligtvis vara att de har tänkt göra det men inte haft tid ännu. Dessutom kan det faktiskt vara så att de inte anser att de måste informera på
www.rollspel.nu:s forum för att anses vara genuina, alternativt orkar de inte registrera sig på forumet eller ens orkar delta.
Sedan kanske de även kan tänkas vara blyga och inte riktigt kan med att delta på forumet. osv osv.
Själv tror jag de helt enkelt inte anser att forumen har någon betydelse för deras försäljning av rollspelet (även om de antagligen har fel) samt att de knappt känner till att diskussionerna exiterar.
Har du mailat dem och sagt att det pågår en diskussion om deras rollspel? Om inte - hur skall de då känna till att vi vill prata med dem
.
Nella