L Lord Rahl Veteran Joined 21 Dec 2000 Messages 50 Location Lotorp, Finspångs Kommun, Östergötland, Götaland, 26 Feb 2001 #1 Bara undra om nån härifrån spelar... eller läser detta. **I am the Seeker of Truth**
Ackerfors Alas, your rapids! Joined 21 Jan 2001 Messages 7,475 26 Feb 2001 #2 Inte Finspång men Kolmården är ju inte såååå långt ifrån, eller? Yassilus den store -- Ei Saa Peittää
Inte Finspång men Kolmården är ju inte såååå långt ifrån, eller? Yassilus den store -- Ei Saa Peittää
L Lord Rahl Veteran Joined 21 Dec 2000 Messages 50 Location Lotorp, Finspångs Kommun, Östergötland, Götaland, 1 Mar 2001 #3 näe om man har körkort är det inte alls långt men tyvärr lär det dröja ett halvår innan jag har det :=( Men visst man kan ta sig ut dit med buss... **I am the Seeker of Truth**
näe om man har körkort är det inte alls långt men tyvärr lär det dröja ett halvår innan jag har det :=( Men visst man kan ta sig ut dit med buss... **I am the Seeker of Truth**
Ackerfors Alas, your rapids! Joined 21 Jan 2001 Messages 7,475 1 Mar 2001 #4 Jag kan nog åka dit på mitt busskort jag fick av skolan. Körkort lär dröja si sådär 3 år för mig. Yassilus den store -- Bättre Nörd än Överkörd...
Jag kan nog åka dit på mitt busskort jag fick av skolan. Körkort lär dröja si sådär 3 år för mig. Yassilus den store -- Bättre Nörd än Överkörd...