Nekromanti Fitness, gamification och sociala medier.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Måste fråga, vad är det för typ av quest/utmaningar på sidan? Är det anpassat för gym eller spelar det ingen roll vad det är för träning?

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Vicotnik said:
Måste fråga, vad är det för typ av quest/utmaningar på sidan? Är det anpassat för gym eller spelar det ingen roll vad det är för träning?
Lite av varje. Jag tror det kan bero lite på vad man väljer att man vill träna, men jag är inte säker. Jag valde att jag ville ha cardio när jag reggade mig, och jag ser en massa gymgrejs. Vet inte riktigt hur det funkar =)

w176

Förlorad dotter
Vicotnik said:
Styrke, sport, dans, gå i berg med ryggsäck, löoning, simmning m.m. vet jag att det finns just nu.

Och de olika grupperna ordnar olika tävlingar. Går du med en grupp för smmare ordnar de simtävlingar

krank

w176 said:
Styrke, sport, dans, gå i berg med ryggsäck, löoning, simmning m.m. vet jag att det finns just nu.
Vet du om alla ser samma quests, eller om det beror på nån inställning? Att alla kan se allt vanligt grind man kan göra fattar jag ju, men jag har nog inte riktigt greppat quests ännu...

krank

Simon said:
krank said:
jag har också 10 invites, f.ö. Om nån vill ha, alltså.
Gärna! Du har min mail redan, tror jag!
Hör av dig om du inte fått nån, för nu har jag skickat till mailen jag hade...

Vicotnik

Den onde
Staff member
w176 said:
Vicotnik said:

Och de olika grupperna ordnar olika tävlingar. Går du med en grupp för smmare ordnar de simtävlingar
Okej, då vet jag.