Nekromanti Fitness: hjälp med programmering

Genesis

Ni dés ni maître
Okej, jag vet att ett rollspelsforum kanske inte är det bästa stället att leta fitnessråd på, men det kanske finns någon fitnessnörd här ändå?

Jag har nyligen öket mitt lunchpass från 15 minuter till 45 minuter per dag i gymmet, så nu har jag potentiellt en hel del gymtid att jobba med: 45 minuter per dag på vardagar och egentligen hur länge som helst på helger. Trots det känner jag att det är svårt att hitta en rutin som kör igenom alla muskelgrupper två gånger per vecka, ger ordentligt med vila för varje muskelgrupp och även vilodagar helt utan träning.

Så nu undrar jag om någon här är bra på programmering (som i upplägg av träningar, inte kodning) eller känner till resurser på nätet man kan använda för att få hjälp?

Genesis

Ni dés ni maître
Tack för tipset! Det har inte alla funktioner jag skulle vilja ha, men det finns väl inget som har, heller. Det verkar som att de inte har färdiga program så mycket som färdiga pass.

Helst skulle jag vilja ha ett system där jag kan fylla i hur ofta och länge jag kan träna och vilka mina mål är och så skulle programmet självs lägga upp ett träningsprogram med tillräckliga vilotider och så. Det känns som att det inte vore så svårt att fixa om man var kodare och hade tillgång till en databas med övningar, men det verkar inte som att något har gjort det.