Nekromanti Fjällhud

Ackerfors

Alas, your rapids!
Det var någon som pratade om att när man opererade in fjällhud så får man Ob1t6 för varje område alltså Ob26t6. Rätta mig om jag har fel.

Yassilus den store
--
Bättre en ball katt i kanalen än en kall balle i analen (ursäkta)

Douggie

Warrior
Vad min vän Yassilus menade var fick man Ob26t6 psykoskryss för cybertech-operationen, alltså en ob-tärning per område.
Mitt svar är nej.
Först och främst, det är en bestämd T6. Och du genomgår bara operationen en gång och byter utseende. De är väl därför den är så påfrestande för psyket?

/Douggie

I am the Voice

smaffy

Hero
Re: Fjällhund

det kanske är påfrestande för psyket eftersom man när man vaknar upp efter fyllan fattar vilket enormt misstag man gjort... vem e så puckad att man gör om sin hud till nått miffomoj med fjäll?

...skulle ni vilja det?

[VARNING!! tänk inte! låt någon annan tänka åt er! VARNING!!]

Sereg_UBBT

Swashbuckler

läste en cyberpunkbok en gång (kan ha varit Neoaddix av Jon Courteney Grimwood) där en av huvudpersonerna (en tjej) hade fjäll över hela kroppen. Dessa fjäll va silvriga till färgen, men var bara kosmetiska och skyddade ingenting. Rätt fräckt, fast vete fasen om jag skulle vilja ha det så! :)

Andreas | <A HREF="http://andreas.cx/alphaomega" target="_new">http://andreas.cx/alphaomega</A>

Nalle med AK4

Swordsman

Jävligt bra kamouflage....
Polischef: "OK grabbar, mördaren är en brunhårig kvinna i medelåldern med bruna ögon. Ut och leta efter henne"
Polis 1: "Öh, kolla där e ju mördaren!"
Polis 2: "*suck* Nä, hon där har ju FJÄLL i ansiktet!"
Polis 1: "Aha, det såg jag inte. Nu letar vi vidare"

"Ahhh, you block with your head again"

Ackerfors

Alas, your rapids!
Förlåt att jag inte kan hålla reda på allt du säger...
:)

Yassilus den store
--
Bättre Nörd än Överkörd...