Nekromanti Fler äventyr!

Sir_vin

Veteran
Hejsan!

Jag tycker det är konstigt att det inte har skrivits så många äventyr till DoD v.6. Det har ju ändå funnist några år nu.
När kommer nästa officiella äventyret till DoD v.6?
Jag har hört att det kommer några/något med Osthem är det sant? Jaja men jag hoppas i alla fall att det komemr skrivas lite flera.

"My Boss is a Jewish carpenter"

Krille

Lord
"Jag tycker det är konstigt att det inte har skrivits så många äventyr till DoD v.6. Det har ju ändå funnist några år nu."

Sedan DoD6 kom ut har det kommit tre äventyr: Vinterskogens hemlighet (endast digitalt, men ändå), Vildhjarta och mastodonten Snösaga. Det tog två år.

Sedan Eon kom ut har det kommit tre äventyr: Sorgernas brunn, De fördömdas hopp och Regnsynd. Det tog åtta år.

"Jag har hört att det kommer några/något med Osthem är det sant?"

Har du provat att titta på www.riotminds.com?

Storuggla

Champion
"Jag har hört att det kommer några/något med Osthem är det sant?"

Näe, det gör det nog inte. Inte vad jag vet i alla fall. Men vad jag kommer ihåg så skriver de på Eldsjäl eller vad nu uppföljaren till Snösaga hette. Vilket innebär... ja, det beror på hur långt de kommit.

Storuggla, vag som dag

Crazydwarf

Veteran
Världsmodulen Osthem ligger i tryckeriet [NT]

NT = Naturlig Talang (Sånt som SLP har, när de gör "mystiska" saker som egentligen inte går enligt regelsystemet)

Greymourn

Swordsman
ANTAL, KVALITET OSV...

På 2 år har RiotMinds gjot tre bra äventyr, på Åtta år har NeoGames gjort tre äventyr, vara av de första var så dåligt att undertecknad aldrig kommer köpa ett äventyr av NeoGames igen... Detta jämförande skulle vara intressant i två år gammal diskussion om just sorgernas brunn där delar av NeoGames skapare slog sig själva för bröstet och talade om sin fina utgivnings takt kontra Cell (det var iofs underförstått)...
... i dont know how it ends but your mother is a...