Nu är det spikat! Flumspelsgrill #2!
Lite om formen
Hur fan kommer det här gå till nu då? Jo!:
Vad förväntar jag mig av er? Vad kan ni förvänta er av mig?
Ni ordnar:
Det drar ihop sig till spel nu på lördag hos mig!
Grillen kommer att pyra på Flemmingsbergsvägen 45, 76173 Norrtälje (http://kartor.eniro.se/m/yyPiy ).
Åker man kommunalt ska man ta sikte på busstationen "Flemingsberg (Norrtälje)", inte Stockholmsvarianten, och från Tekniska Högskolan tar man sig bäst fram med buss 676 till Norrtälje och sedan byter till buss 636, 637 eller 641. Se bild nedan:
Väl i närheten kan man slå mig en signal, tel 0707 58 47 61!
Lite om formen
Hur fan kommer det här gå till nu då? Jo!:
- Vi möts vid ca 12:00 ute i spenaten varpå jag tänker mig att vi äter någon form av enkel lunch som jag står för, typ korv m bröd eller liknande (vi har någon vegetarian i ansamlingen? Jag styr upp lite oköttiga alternativ för säkerhets skull). Därefter drar vi igång med spel.
- Vi samlas i storgrupp och pitchar spel varpå vi pytsar ut oss i lagom stora skaror och lirar. Jag tänker mig en passlängd på typ 3 timmar med dubbelpass för de spel som behöver det. Två pass senare grillar vi och käkar middag.
- Middag blir grillning av egen medhavd proteinkälla. Lite kringprodukter så som bröd och sallad står jag för men måltidens huvudnummer ligger på er att ordna för er själva.
- Spel! Så länge vi orkar!
- Hemåkning eller sömn på plats. Jag styr upp sovplatser, madrasser och sängkläder/sovsäckar i den mängd det behövs men det är grejt om ni har med så mycket sovprylar själva som det känns smidigt att släpa på bussen! Hör av er om ni vill sova över så ser jag till att ha erforderlig mängd mjuka produkter i lager.
- Vakna. Enklare frukost typ gröt, ägg, filmjölk och någon macka, my treat.
- Ett spel till eller hemgång, beroende på hur vi mår, när vi orkar och så vidare.
Vad förväntar jag mig av er? Vad kan ni förvänta er av mig?
Ni ordnar:
- En jävla monsterpepp!
- Gärna spel om ni har något kul på lager
- Grillmiddag för eget bruk (jag ordnar grill och kol)
- Öl och vin för eget bruk (ett erforderligt inflöde av liquida medel är att föredra, annars är det helt OK med ogiftig dricka också)
- Sovprylar i den mängd det är smidigt att släpa på bussar och tåg (för de som ska sova över, duh)
- Tilltugg att bjuda de ansamlade på. Medtagna snacks är allas snacks.
- Krovmedbröd-lunch
- Kaffe och te
- Grillar och kol
- Lite vin (köper ett par plastpåsar men det lär bara räcka till något litet i var)
- Mer kaffe och te
- Sovplats och sovprylar i den mån det efterfrågas
- Frukost
- Kaffe och te
- Grymma platser att spela grymma spel på!
Det drar ihop sig till spel nu på lördag hos mig!
Grillen kommer att pyra på Flemmingsbergsvägen 45, 76173 Norrtälje (http://kartor.eniro.se/m/yyPiy ).
Åker man kommunalt ska man ta sikte på busstationen "Flemingsberg (Norrtälje)", inte Stockholmsvarianten, och från Tekniska Högskolan tar man sig bäst fram med buss 676 till Norrtälje och sedan byter till buss 636, 637 eller 641. Se bild nedan:
Väl i närheten kan man slå mig en signal, tel 0707 58 47 61!