Jag såg att indierummet inte finns med på listan över arr till SSK. Visserligen har vi ju Kaleidioskopgrabbarna, men jag vill gärna lira litet schyssta forgespel, också. Jag kan tänka mig att spelleda (i de fall en SL behövs) The Shab al-Hiri Roach, Dogs in the Vineyard, InSpectres, With Great Powers ..., Sorcerer, Contenders och Don't Rest Your Head med vem som än är sugen. Naturligtvis testar jag gärna något nytt, också. Jag äger även Conspiracy of Shadows, och kan köra det med någon, men då jag inte spelat det förut så kan det bli något knackigt.
Någon som har lust att lira en sväng? Jag kommer säkert att mest hänga runt MrG i rollspelsbaren, då jag inte tror att jag kommer att anmäla mig till några arrangemang.
Svara på tråden eller skicka ett PM, så ses vi där och blir litet anglofila för en stund. Alltid kan man väl hitta någonstans att sätta sig?
Någon som har lust att lira en sväng? Jag kommer säkert att mest hänga runt MrG i rollspelsbaren, då jag inte tror att jag kommer att anmäla mig till några arrangemang.
Svara på tråden eller skicka ett PM, så ses vi där och blir litet anglofila för en stund. Alltid kan man väl hitta någonstans att sätta sig?