Nekromanti Forgeofiler på SSK?

Genesis

Ni dés ni maître
Jag såg att indierummet inte finns med på listan över arr till SSK. Visserligen har vi ju Kaleidioskopgrabbarna, men jag vill gärna lira litet schyssta forgespel, också. Jag kan tänka mig att spelleda (i de fall en SL behövs) The Shab al-Hiri Roach, Dogs in the Vineyard, InSpectres, With Great Powers ..., Sorcerer, Contenders och Don't Rest Your Head med vem som än är sugen. Naturligtvis testar jag gärna något nytt, också. Jag äger även Conspiracy of Shadows, och kan köra det med någon, men då jag inte spelat det förut så kan det bli något knackigt.

Någon som har lust att lira en sväng? Jag kommer säkert att mest hänga runt MrG i rollspelsbaren, då jag inte tror att jag kommer att anmäla mig till några arrangemang.

Svara på tråden eller skicka ett PM, så ses vi där och blir litet anglofila för en stund. Alltid kan man väl hitta någonstans att sätta sig?

Mogger

Hipsteranka
Det ser ut som att jag ska dit. Spelar gärna något kul om det blir så. Under kommande veckor vet jag säkert.

Sodivra

Champion
Okejdå! Men då ska vi spela Dungeon of Doom också. :gremgrin:

Jag bokade ett tåg som kommer upp vid lunch, lördag.

Genesis

Ni dés ni maître
Yay! Måns! Arvidos! Bättre än så blir det ju inte. Om inte fler är på, vill säga.

Dungeon of Doom, eh? Toppen.

MrG

Swashbuckler
Att jag ska dit verkar redan framgått (och jag ska försöka hinna att själv hänga i rollspelsbaren). Och då intresset verkar finnas av forgigheter ska jag försöka komma ihåg att ta med mig SOAP RPG och ha som forgeigt godis i baren :gremsmile:

-Gunnar

Pilzefrau

hon/henne
Men, oj. Hade fått för mig att SSK inte var något att ha, men man kanske borde komma. Får se om jag hittar tid och pengar.