Nekromanti Forgotten Realms

Efreet

Veteran
Jag vet inte vart du bor men om din lokala rollspelsaffär inte har Forgotten Realms är det något fel. Fortsätt leta, Forgotten Realms är en av de bästa kampanjböckerna.

King Kromm

Hero
Då borde du hitta den på Tradition i 5:an eller vid järntorget utan problem, och om den inte finns, prata med expediten och be dem köpa in eller tipsa om annat ställa där du kan hitta den, och sen tror jag faktiskt att det finns något exemplar i kungsbacka(tradition där också), även om jag är lite osäker.

Netfeed

Swashbuckler
störst chans borde ju vara tradition på järntorget då de har ett större och bättre utbud av rollspelsböcker, imho, men jag tycker nog att den i kungsbacka är mysigast...

//Netfeed, myser

King Kromm

Hero
Mysig?? OT

Det e ju super stökig, får va glad om man ens kommer in där, plus att dom jämt har inventering!!! Och inte plockar fram rollspels böckerna först, nä, får dom flera leveranser samtidigt tar dom upp det sist.... :gremmad:

Dranolir

Veteran
TRADITION HAR DEN INTE!

Jag har kollat på tradition!!!!! De har den inte!!!! Bara på nätet. Och jag råkar vara för lat för att beställa den! Jag vill ha lite frisk stadsluft också!

Netfeed

Swashbuckler
Re: Mysig?? OT

jo men den påminer om mitt rum, det är därför jag gillar den

//Netfeed, som har ett litet stäkigt rum