S Skelander Veteran Joined 17 Dec 2000 Messages 195 Location Umeå 20 Jun 2001 #1 Någon som vet om det finns nån komplett karta över Forgotten Realms att ladda ner nånstans? Rikard --- "A real American only need one finger..." Al Bundy
Någon som vet om det finns nån komplett karta över Forgotten Realms att ladda ner nånstans? Rikard --- "A real American only need one finger..." Al Bundy
K König Hero Joined 28 May 2001 Messages 910 Location Stockholm 20 Jun 2001 #2 Troligtvis inte, wizards vill nog inte bjussa på det. Men rätta mig om jag har fel! "When the DM laughs it is already to late"
Troligtvis inte, wizards vill nog inte bjussa på det. Men rätta mig om jag har fel! "When the DM laughs it is already to late"
S Skelander Veteran Joined 17 Dec 2000 Messages 195 Location Umeå 20 Jun 2001 #3 Mmm, låter rimligt... ok, finns det några kartor över huvudtaget? Rikard --- "A real American only need one finger..." Al Bundy
Mmm, låter rimligt... ok, finns det några kartor över huvudtaget? Rikard --- "A real American only need one finger..." Al Bundy
W Weatherman Hero Joined 25 Jul 2000 Messages 845 Location Leksand, Dalarna 22 Jun 2001 #4 Jo, men kanske inte direkt till Forgotten Realms, wizards.com tillhandahåller ett rätt bra kartarkiv med snygga och tuffa kartor. weatherman - en fin kille, egentligen
Jo, men kanske inte direkt till Forgotten Realms, wizards.com tillhandahåller ett rätt bra kartarkiv med snygga och tuffa kartor. weatherman - en fin kille, egentligen