/images/icons/laugh.gif tyvär jag önskar att jag hade den informationen men bara de personer som har fått lön från Neogames kan ha sådan hemlig information och tyvär så har jag aldrig jobbat åt dom..
/images/icons/cool.gif MEN om jag hade fått lön och hade en kopia så hade jag inte delat med mig det är en
"Hemlighet" som kommer att gissar jag utges tillsammans med en NY modul....
Neogames anställda är frukansvärt skickliga på att hålla hemlisar hemliga DET finns TRE TEORIER vilket jag tror på håller jag hemligt.,,
Teori 1:/images/icons/laugh.gif Det ryktas att djupt under Neogames lokaler i djupa katakomber finns dolda fångst hållor där Carl Johan Ström och Marco Behrmann har fängslat spioner och anstälda som avslöjat hemligheter medans de hjärntvättas tills de klarar av att hålla hemligheter för allt och alla..
Teori 2: Johan och Marco skriver mycket matrial som de håller hemligt genom att inte dela ut kopior till obehöriga..
Teori 3: Alla anstälda inom Neogames är väl medvetna om det grymma kapitaliska fakta att deras lön och brödföda är direkt beronde av HUR mycket VI som kunder köper.
Och därför håller de kartor hemliga.
Så kära lärjunge ha tålamod...
Och har du gott om tålamod dela med dig själv dör jag av nyfikenhet över HUR Mundana kartan ser ut...
Önskar tålamod fanns att köpa på burk...
Livet är en gåta utan enkla svar.