Vi har ingen forumträff inplanerad för tillfället, inom redaktionen lägger vi all energi på annat håll för tillfället.
Om någon känner för att hålla i en anspråkslös forumträff så lägger vi mer än gärna upp information om det här och försöker i den mån vi har möjlighet att själva dyka upp också.
Tja, det brukar ju dyka upp en å annan forumbesökare och prata med oss och det är trevligt. Det får ni gärna göra, vi kommer vara där och göra konventstidning även i år, så kom gärna å snacka lite å så. Vi bör synas rätt tydligt men vart vi kommer vara är inte helt klart ännu.
Om det finns intresse kan vi ju ordna någon tid och plats för folk att träffas också.
På tal om GothCon: Kommer C/WRNU ha en monter där eller något liknande?
Kan man kanske försöka få så många forumbesökare på samma ställe samtidigt, så man inte "missar" någon. /images/icons/smile.gif Jag vet i alla fall att jag kommer vara där men jag skall inte spela något så jag har ganska mycket tid att träffa folk och snacka skit med andra, precis som här *flinar*.
/Seinet - Jag har upptäckt att användningen av Nätskräp Navigator inte begränser mig till icke-användandet av svenska tecken när jag är i skolan.
<font size="3">Klaga INTE på Offensiv (när det nu kommer)</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina kängor.</font>
Kanske, vi har ju tappat Johnny som var vår PR-ansvarig, men å andra sidan så är Ola lite ansvarig för sånt. Vi får se om vi får till något, förhoppningsvis ska vi synas rätt bra.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.