Nekromanti Forum träff

Gardener

Champion
Re: Forumträff

Vi har ingen forumträff inplanerad för tillfället, inom redaktionen lägger vi all energi på annat håll för tillfället.

Om någon känner för att hålla i en anspråkslös forumträff så lägger vi mer än gärna upp information om det här och försöker i den mån vi har möjlighet att själva dyka upp också.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu

Gardener

Champion
Re: GothCon

Tja, det brukar ju dyka upp en å annan forumbesökare och prata med oss och det är trevligt. Det får ni gärna göra, vi kommer vara där och göra konventstidning även i år, så kom gärna å snacka lite å så. Vi bör synas rätt tydligt men vart vi kommer vara är inte helt klart ännu.

Om det finns intresse kan vi ju ordna någon tid och plats för folk att träffas också.

MVH Olle Johansson

seinet

Swashbuckler

På tal om GothCon: Kommer C/WRNU ha en monter där eller något liknande?
Kan man kanske försöka få så många forumbesökare på samma ställe samtidigt, så man inte "missar" någon. /images/icons/smile.gif Jag vet i alla fall att jag kommer vara där men jag skall inte spela något så jag har ganska mycket tid att träffa folk och snacka skit med andra, precis som här *flinar*.

/Seinet - Jag har upptäckt att användningen av Nätskräp Navigator inte begränser mig till icke-användandet av svenska tecken när jag är i skolan.

<font size="3">Klaga INTE på Offensiv (när det nu kommer)</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina kängor.</font>

<A HREF="http://hem.passagen.se/seinet" target="_new">http://hem.passagen.se/seinet</A> seinet@hem.passagen.se

chrull

Stockholm Kartell

Hörru du Olle.. Flaggan som det pratades om på träffen.. har ni satt nån stackare på den eller?

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

Gardener

Champion

Kanske, vi har ju tappat Johnny som var vår PR-ansvarig, men å andra sidan så är Ola lite ansvarig för sånt. Vi får se om vi får till något, förhoppningsvis ska vi synas rätt bra.

MVH Olle Johansson

chrull

Stockholm Kartell

ok.. ok..
Nåja.. VI ses ju iaf där.. vi ska ju spela ihop har jag för mig.. :o)

chrull - kanske ska boka tågbiljetter i tid den här gången.. eller ska man flyga??

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

Gardener

Champion

Jag kommer försöka åka bil av något slag, gärna hyra minibuss, då jag ska försöka få med mig en massa datorer.

MVH Olle Johansson