Nekromanti Forumet fular sig!

Sodivra

Champion
Jag använder Tråd-version, men idag har forumet flera gånger fått för sig att byta till platt version..
Inget allvarligt problem, men man kanske kan få veta varför?

/Arvidos Magus- Too cool for public safety!\

Gardener

Champion
En annan som haft samma problem tillfälligt... Skulle ju kunna bero på samma sak som att forumet bytt språk utan förvarning också.

Har absolut ingen aning om varför det uppför sig så, misstänkte ett tag strul i databasen efter krascherna förrförra veckan, men de verkar vara intakta efter flera kontroller.

Ska luska runt lite mer och se vad som kan orsaka det hela, alla som upptäcker mystiska saker får gärna maila in och meddela när, var och hur dt skett.

MVH Olle Johansson
Webchef, www.rollspel.nu

Gardener

Champion
Forumet fular sig inte?

Hmm. Det var några fel som låg och lurade ändå om man gjorde en mer noggrann kontroll, de ska vara fixade nu, så med lite tur kanske det funkar bättre nu.

MVH Olle Johansson
Webchef, www.rollspel.nu

Hasse

Hero
Ledsen...

...jag måste göra dig besviken. Jag har inte haft några problem tidigare med att det hoppar över till platt vy men det gjord nyss när jag var inne på rollspelforumet och tittade på snottens inlägg om ny rollspelssida, det var för tja ca 20 min. sedan.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd

Gardener

Champion
Re: Ledsen...

Svärord, mutter, morrande.

Då ska jag göra ett nytt försök och se om det förbättrar saken, för så här kan det inte få hålla på.

MVH Olle Johansson
Webchef, www.rollspel.nu

Hasse

Hero
Re: Ledsen...

Jag återkommer med rapport om problemen upprepar sig. Fast det hoppas jag att jag slipper och att det var "fulingarnas" dödsryckningar jag stötte på tidigare idag. Det finns säkert en massa annat som du hellre grejar med.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd