Nekromanti Forumet under 2015

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Japp vad är planen nu, har ni kommit någon vart i planeringen. Kan vi hoppas på ett bättre fungerande forum under första halvåret?

/Nyfiken i en strut

Anchorman

Swashbuckler
Förutom att meddelanden funkar dåligt på punkforat så tycker jag allt annat funkar bra. Dock med gärna lite skönare färgschema :)

Vicotnik

Den onde
Staff member
Ska höra mig för med de övriga i tekniker gruppen hur vi ligger till.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Kortfattad status uppdatering. Inget arbetet har blivit gjort över jul och nyår. Så vi kommer återuppta arbetet med migreringen av forumet så fort samtliga av oss tekniker åter igen har landat i vardagen.

Björn den gode

Swashbuckler
Anchorman;n60795 said:
Förutom att meddelanden funkar dåligt på punkforat så tycker jag allt annat funkar bra. Dock med gärna lite skönare färgschema :)
Och det där med att avslutning blir av***ning är inte ett problem tycker du? Jag tycker punkforat känns rätt buggigt om jag ska vara ärlig, men det gör ju inte så mycket eftersom det är punk, och mycket med det är ju väldigt bra.

Jag väljer nog att lita på att vår härliga teknikergrupp väljer den bästa lösningen.

chrull

Stockholm Kartell
Vicotnik;n61781 said:
Kortfattad status uppdatering. Inget arbetet har blivit gjort över jul och nyår. Så vi kommer återuppta arbetet med migreringen av forumet så fort samtliga av oss tekniker åter igen har landat i vardagen.

Har något arbete gjorts innan jul? Har jag missat någon uppdatering bortsett från "skriv vad ni vill ha"-tråden?

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Vi plockar upp tråden igen nu. Vi undersöker att leja bort en "nedgradering" till vB4 för 499 dollars. Måste kolla upp den tjänsten lite först, men den verkar vid första anblick vara attraktiv.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Spider håller på och jobbar på ett migrerings script. Vet dock inte hur långt han har kommit på det.