Okej. Jag gillade det bättre när det var fet stil, men folk verkar ju gilla detta bättre, så varför klaga?
Men nu tänkte jag ta upp det dåliga lite också: Taggar var ju hur lätta som helst att göra med nya version, så det är väl inget problem.. Men jag tycker inte om hur stor plats listan över forum och sidan för att skriva nya inlägg tar. Kan vi inte köra med liten stil på forumbeskrivningen, och lägga "tilläggen" till höger om textskrivarrutan, som i förra versionen?
"Extra information" längst ner känns också onödigt stor. Går det att lägga "hoppa till"-rullen där den låg förut, tillsammans med "betyg"? (Dvs platt, i den nedersta listen.)
Rättigheter och moderatorer känns lite onödigt, men det kanske är folk som vill ha detta kvar? Jag skulle gärna vilja ha en valmöjlighet dock. "Favorit" kan man också lägga någon annan stans. Eller? Det kanske inte spelar så stor roll förstås, eftersom "Extra information" bara märks av i kort-korta trådar..
Listen till vänster skulle jag gärna också kunna flytta på. Men eftersom det gick att välja i förra versionen antar jag att det finns ett hack?
Det var allt gnäll. I övrigt: Utsökt.
Skitbra att forumet äntligen fattar vilka inlägg som är lästa, och vilka som inte är det. Även bra att "ikonerna" (för taggar) hänger med när man redigerar inlägg, och att man kan lägga till filer till redigerade inlägg.