Nekromanti Forumitdröm

Storuggla

Champion
Okej, inatt drömde jag massor, men endast ett segment om forumiter. Bearnie skulle spelleda Krille och mig. Så Bearnie satt där med ett block och sådär och såg allmänt snoftsig ut, medan Krille och jag gjorde rollpersoner. Under tiden satt Kalcidis i ett hörn och tittade på oss, han sa aldrig något. Han bara tittade. Ingen förklaring gavs. Innan vi började så kläckte Krille idéen att vi skulle spela två stycken flickor som var dödsförälskade i varandra men förnekade det för sig själva, varandra och världen. Det verkade coolt (fast Krille verkade ta det hela med på tok för stor entusiasm) och vi tyckte att det var en bra idé, men så muppar sig Bearnie! Vi fick inte spela det, vi skulle spela gnomapotekare i Budapest, sa han, för det hade han skrivti en kampanj om redan!
Krille och jag blev sura och gjorde gubbarna ändå, Bearnie blev sur och hällde kaffe på våra papper och skrek «Ha! Försök komma ihåg er Will Save nu, galoschidioter!».
Sen flöt drömmen iväg till ett kafé där mina jobbarkompisar klottrat anti-företagsslogans på väggarna, till de anställdas förtret.

Slutsats av forumitdrömmen:
Bearnie är ett as som inte låter folk spinna vidare på en tuff idé,
Krille är ett pervo,
Kalcidis är mystisk och
jag drömmer mysko stuff när jag har magont.

Storuggla, gula väggar inomhus? urgh

Johan K

Gammal & dryg
Jag blir alltdi lika farsinerad av dina drömar Ugglan !!
Hur lyckas du få sådana här helmysko drömmar ?? Jag menar, jag är inte ens i närheten av dina drömar ! :gremgrin:

Storuggla

Champion
"Hur lyckas du få sådana här helmysko drömmar ??"

Vetefan. Just den natten var jag aprutten i kistan dock, det kanske inverkade?
Annars så har jag såhär i efterhand kommit fram till att Krilles idé inte var så dum alls. Det kanske inte skulle vara huvudtemat för kampanjen (om det inte var Aki eller något) men som en subplot som kom upp då och då skulle det vara kul. Men ful-bearnie sade blankt nej! :gremmad:

Storuggla, bättre magge nu

Bunny

Crazy like a fool
Ha! Vilka emo-skadade tAtU-knarkande aki-idioter vill egentligen spela två lesbiska småbrudar? Då är gnomapotekare i Budapest en betydligt sexigare koncept... :gremsuck: :gremcrazy:

Du får drömma om mig - så länge du skippar nakenhet ty jag är blyg - men försök låta bli mitt kaffe.

<font size="1">(För övrigt skrattade jag som en galoschidiot när jag läste detta)</font size>

Storuggla

Champion
"Ha! Vilka emo-skadade tAtU-knarkande aki-idioter vill egentligen spela två lesbiska småbrudar? Då är gnomapotekare i Budapest en betydligt sexigare koncept..."

Såhär i efterhand: .. ja. Du har rätt. :gremblush:

Storuggla, intet ont om aki