Du måste så vara väldigt illa tilltygad om du inte kan fika..113;n194289 said:Jag vill nog komma men får se om jag Orkar, har pajjat axeln så äter tradolan för att Orka med, men som sagt jag tycker det skulle vara roligt så jag hoppas jag kan vara med
Axeln ligger inte helt rätt och sliter ut sig lite, klämmer på en nerv också. Nått sånt. Ont gör det iafAnaythea;n194347 said:Du måste så vara väldigt illa tilltygad om du inte kan fika.
Det kan knappast bli sämre av kaka. ????.113;n194355 said:Axeln ligger inte helt rätt och sliter ut sig lite, klämmer på en nerv också. Nått sånt. Ont gör det iaf
Säger du, ja. Men man måste få den kakan till munnen ocksåluddwig;n194444 said:Det kan knappast bli sämre av kaka. ????
Jag läser det där som "mer kaka till mig". ????Rymdhamster;n194448 said:Men man måste få den kakan till munnen också
Hej Sia! Roligt med mer folk. Tror det vi kom fram till är att om någon axlar spelledarrollen så finns det gott om peppade spelare här på forumet. Planerar just nu inför en Svavelvinter-oneshot som rymmer 4 spelare varav 3 bekräftade men när det väl kommer till frukt så kastar jag upp en doodle om det. Idag kommer jag starta upp en maskinarium-grupp som ser ut att få 8 spelare så det är intensivt för tillfället.Sia;n198745 said:Hej! Forumit som varit ganska inaktiv på sistone, nu är jag hyfsat nyinflyttad till Skellefteå! Hakar gärna på om det händer nått (inom snar framtid)
Jag började spelleda med såna grupper och min reaktion på att du gör nåt liknande är: "Yikes, stackars jävel. O_O"Anaythea;n198857 said:Idag kommer jag starta upp en maskinarium-grupp som ser ut att få 8 spelare så det är intensivt för tillfället
Åtta i gruppen, men när det kom till kritan så kom bara hälften av dem faktiskt. Jag räknade nästan lite på att gruppen skulle självrensas av opeppade spelare men nu tycker de som är kvar att det är riktigt roligt istället för att man har två-tre panelhönor som sitter och bara observerar.Wyldstorm;n198884 said:Jag började spelleda med såna grupper och min reaktion på att du gör nåt liknande är: "Yikes, stackars jävel. O_O"
Det sagt, skaffa en subspelledare för såna grupper imho.