Nekromanti Forumitfokus! [SPOILERVARNING!]

RasmusL

Champion
Jag blir ledsen över att det här initiativet tycks uppröra så många till den milda grad att förslag på förbud mot initiativet påtalas. Jag tycker dock att det är en festlig idé och jag hoppas att de första omgångarna Forumitfokus ska locka fler deltagare!

Arvidos MC inleder med det första forumitfokuset och ett virtuellt tärningsslag har dikterat att den han ska prata om äääärr....

*trumvirvel*

...MIG!

Arvidos sätter tonen och ger oss formen och personligen ser jag gärna att ärlighet och omtanke får regera snarare än att vi endast fokuserar på dåliga sidor (vilket väl aldrig varit tanken med detta?)? Jag vill gärna ha en så ärlig bild som möjligt och hoppas på låg censur men högt i tak!

MC Arvidos, närhelst du är redo!

EDIT:

Deltagarlista!
Nedan listas deltagarna! När ett forumitfokus är avklarat tar nästa vid och jag lottar en ny fokusfavorit bland de kvarvarande spekulanterna! Fetmarkerade lirare har blivit utvalda för fokus emedan kursiverade har valts för att genomföra fokus på någon.

Arvidos MC
RasmusL
Recca
Granny Smith
Mucus

Sodivra

Champion
Härligt Rasmus!

Har du några häftiga bilder på dig själv som fångar det du vill att RasmusL-fokuset ska fokusera på? :gremsmile:

RasmusL

Champion
Arvidos MC said:
Härligt Rasmus!

Har du några häftiga bilder på dig själv som fångar det du vill att RasmusL-fokuset ska fokusera på? :gremsmile:
Ooh, här får jag klura lite, är det ok om jag får till på söndag på mig?

Sodivra

Champion
RasmusL said:
Arvidos MC said:
Härligt Rasmus!

Ooh, här får jag klura lite, är det ok om jag får till på söndag på mig?
Sure!

A la improgamet "Diabilder" så kommer jag jobba med vadhelst du ger mig, så...

:gremlaugh:

Sodivra

Champion
Åh, öh, jag har några timmar att skriva på måndag, men sedan reser jag bort från datorer och grejer i 10 dagar. Men har jag bilderna på söndag förmiddag så fixar jag det innan!

Recca

Femme Fatale
När kommer nästa? Vore vettigt om en fick ett pm om det för aktivitet har varit lite si o så på wrnu på sistone.

Edit: Speciellt så om en deltar i leken. ^^

RasmusL

Champion
Pow! Vi går vidare med Reccas fokusanalys av någon av nedanstående deltagare:

Vimes
Mukwa
Kraetyz
Arvidos MC

*Rullar den magiska D4:an!*

.
.
.
.
.
.

Resultatet ääääär!

Mukwa (trots re-roll :p)

Nästa fokus kommer att utföras av Recca på Mukwa och vi ser alla fram mot resultatet!

Givetvis är det aldrig för sent att anmäla sig till fokuståget, har vi fler intressenter som vågar trotsa den stora skaran av nejsägare och skeptikers domedagsförutsägelser så är det bara att hojta till här!

RasmusL

Champion
Arvidos MC said:
Jag vill bli fokuserad också!
Whoa! Vilken miss av mig, sorry mannen!

Jag beslutar enhälligt att vi gör en re-roll med tanke på denna blunder och hur snabbt den upptäcktes!

Sodivra

Champion
RasmusL said:
Arvidos MC said:

Jag beslutar enhälligt att vi gör en re-roll med tanke på denna blunder och hur snabbt den upptäcktes!
Haha, nej! Det blir knäppt för Mukwa. Förmodligen blir det någon helt annan än oss två, typ Vimes. :gremsmile: Jag har ju "just" skrivit, jag har inte bråttom.

edit: Ahhhh, det blev Mukwa. Snyggt!

RasmusL

Champion
Re: Forumitfokus öppen anmälan! [SPOILERVARNING!]

Arvidos MC said:
RasmusL said:
Arvidos MC said:

Haha, nej! Det blir knäppt för Mukwa. Förmodligen blir det någon helt annan än oss två, typ Vimes. :gremsmile: Jag har ju "just" skrivit, jag har inte bråttom.
Fru Fortuna löste problemet åt oss :gremsmile: