Nekromanti Forumlördag i Linköping 21 oktober (gratis mat!)

Foggmock

Myrmidon
Det kommer lite snabbt på, jag vet. Jag trodde det var nästa helg...

Jag ska dra till Linköping för att packa Spelveckanpaket till helgen. Det ska tryckas rollspelsäventyr, gås igenom beställningar och stoppas saker i paket. Alla som vill komma och hjälpa till är välkomna, då det folket som skulle hjälpt till blivit upptagna eller redan tidigare tackat nej.

Jag (läs: Sverok) bjuder på middag för alla som är närvarande och hjälper till. Blir det nått schysst vi själva lagar eller sunkig grill-skräpmat är upp till oss själva.

På lördagkvällen hade jag tänkt mig inmundigande av alkoholhaltiga drycker, antingen på krogen eller i någons trygga hem. Det står dock inte Sverok för... :gremsmirk:

Jag tror det är ungefär 60 paket att packa. Jag sätter igång redan på fredag kväll och tar gärna sällskap. Även fredag kväll utgår 1 stk. middag som ersättning. Det vore bra om allt blev klart innan vi drar vidare och dricker, för jag vill -inte- packa paket ensam och bakfull hela söndagen... :gremgrin: :tekopp:

thark

Hero
Re: Forumlördag i Linköping 21 oktober (gratis mat

Jag är för lat att hjälpa till att packa paket, men hjälper gärna till med att dricka öl. :-D (Hellre i någons hem än en offentlig lokal, men inte så kinkig på den punkten.)

Och vad gäller topic: "Om du jobbar i vår fabrik i en månad så ger vi dig en summa pengar, GRATIS!" ;-)

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag kanske dyker upp...

...Kanske inte. Vet inte om jag orkar. Får se om jag följer med på kvällen. Vet inte om jag orkar. Eller om jag har tid, för den delen. Men det vore lattjo, så det är inte omöjligt. Om jag inte har annat för mig... Eller något, jag vet inte.

Jag kanske är reserverad så jag håller mig reserverad. :gremsmirk:

Genty

Veteran

Tänkte nog ta och dyka upp under lördagen, träffa lite folk...
Nu har jag iofs precis kommit hem från jobbet och hjärnan är mos. Men förutsätter att sverok har någon lokal istan, eller är det på tradition eller liknande spelbutik det hela tar plats?

Foggmock

Myrmidon

Paketen packas på Sveroks kansli (Klostergatan 5A), vart vi ska vara på kvällen är inte bestämt ännu.

Rävnos

Warrior
Räven är med..

..på att dricka bärs och även att packa lådor.

Säg till mig bara i tid, skickar mitt mobilnummer på irc.

Är ledig Fredag/Lördag så båda dagarna passar mig utmärkt.

\Marcus som saknar eget liv.

Feuflux

omjonasson.se
Mina planer

Lördagen är körd för mig. Fredagen jobbar jag som vanligt på, men om det är några festligheter på kvällen så är jag intresserad av dessa. Bara jag hinner åka till systemet innan...

Foggmock

Myrmidon
Tid och plats på lördag?

Är 1900 en bra tid att börja förfesta? Var är vi isf? Och när drar vi vidare till vart?

thark

Hero
Re: Tid och plats på lördag?

Är 1900 en bra tid att börja förfesta? Var är vi isf? Och när drar vi vidare till vart?

Jag kan i vanlig ordning erbjuda min ödmjuka bostad som förfestlokal, finns säkert bättre alternativ, men så finns det åtminstone ett kort på bordet.

Vad gäller ställen att dra vidare till har jag däremot extremt dålig koll på uteställena här i stan.

Dimfrost

Special Circumstances

Som vanligt är det väl en majoritet studenter? Inte för att jag vet om jag kommer, men ändå.

/Dimfrost

haltageten

Dum inuti huvudet
Re: Might be so...

Jag kanske dyker förbi. Jag är just nu jävligt osäker på ifall jag kan eller inte. Håller på att skriva examinationsuppgift som ska in i slutet av nästa vecka. Men jag kan troligtvis haka på och insupa lite alkoholhaltiga drycker fram mot kvällskvisten. Men problemet är bara att jag inte vill ha galna personer, efter mig så istället för att posta ett telnummer så kan jag kleta in min otroligt fula och jobbiga msn-adess här istället. Det är iinte lika läskigt. Så här är den: evil0wl[at]hotmail.com (och notera att den var väldigt jobbig, för o:et är inte ett o, det är en nolla!) Så ni kan meddela mig lite mer info om var ni befinner er där istället :gremwink:

- Jocke, allmänt onödig.

thark

Hero

Varning, Rickard är en jävel på att hitta folks identitet, och nu lär han bara se det som en utmaning... :)

Rickard

Urverk speldesign

"Varning, Rickard är en jävel på att hitta folks identitet, och nu lär han bara se det som en utmaning... :)"
Du menar Joakim Emil Sergler, lärarstudenten med personnummer 19nnnnnn-nXXn som bor i ett gult hus med blå fönster? Nä, jag vet ingenting om honom. 073-nnnnXXn är numret, så du kan ju fråga? Ser du den hästsvansprydde på stan, så spana in hans conversedojor och hans In flames-svettband. Real neat.

/Han som nyligen blivit halvgud, vilket kan förklara saker och ting (och som censurerade lite)

Rävnos

Warrior
borde inte du skriva hemtenta..

och inte vara ute och härja med illbattingarna? ^^

\Marcus som inser att Haltageten går i Rävnos klass.

Hjalle

Swashbuckler

Du vet fan mer om honom än vad jag gör. Vidrigt.

-Hjalle, känner mest till onödig kuriosa om hans hund, hans hönor och hans kaniner (när vi ändå är inne i den kategorin, om hans bror också)

haltageten

Dum inuti huvudet
Re: Jo, men du då!

Borde inte du skriva hemtenta istället för att skicka sms till mig klockan två på natten när jag ligger och sover?

- Jocke, som inatt var tvungen att öppna sina ögon.

Rävnos

Warrior
man kan tycka det..

men i själva verket var jag mitt uppe i en kritisk fas av forskning.

\Marcus som ljuger sig blå

Gordeg

Hero
Lite försiktighet med sånt här, tack

Jag censurerade lite till i personuppgifterna.
Att tex lägga ut ett nästan komplett personnummer på nätet är ett tveksamt tilltag.

Gordeg

haltageten

Dum inuti huvudet

Så nu undrar jag: Var (och hur hittar jag dit, jag är en n00b i Linköping) och när börjar intagandet av alkohol? Jag kan tyvärr inte hjälpa till med packningen av spelprylar.

- Jocke