Nekromanti Forumnyheter

Gardener

Champion
Nu har vi ändrat lite bland forumen här på www.rollspel.nu igen. Dels har vi fått ett nytt officiellt forum, det är Järnringens Mutant: Undergångens Arvtagare som nu har fått ett eget forum efter många förfrågningar från er besökare. Vi har också stöpt om D&D-forumet till att vara för alla d20- och OGL-produker och flyttat bort det från de officiella forumen.

Sodivra

Champion
Jag hade kunnat skriva det här i vårt interna forum antar jag, men här är det lättare att se.. :gremsmile: (Alla redaktörer kanske inte har "visa trådar från de senaste 2 dagarna".)

Vad sägs om att lägga d20/Dungeons and Dragons under Rollspelsmakande? Rollspel och Rollspelsmakande känns som de mest generella kategorierna, och.. äh, okej, jag saknar min gamla layout, jag erkänner.. :gremwink:

Men det skulle väl se lite mer prydligt ut med d20 under Rollspel?

Gardener

Champion
Jag har lagt dem i bokstavsordning, det är vad som gällt hittills och jag tycker det är en bra och rättvis ordning.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Är det bara jag som får enbart gula mapparna när jag surfar in på det nya Mutant-forumet? Inga olästa inlägg visas förrän jag klickat på något inlägg. Nu vet jag ju att så gott som alla inlägg där är olästa men det kan bli lite besvärligare i framtiden när det kommer fler inlägg.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Nej, du är inte ensam... [ant]

...vi kommer i klumpar... som smultron...

walium

Ganska töntig, faktiskt
Mmm, smultron [NT]

"...vi kommer i klumpar... som smultron... "

Muterade smultron? :gremsmile:

Foggmock

Myrmidon
Kan man byta nick nu också, eller har du bara snaskat runt i gamla versionen?

Om det inte går lovar jag att doner ett par hundralapper extra om du haxxar databasen som du gjorde med Balderk (jag tycker iofs att han gott kunde väntat.. jag har ju stört mig på mitt nick mycket längre än han :gremgrin:)

chrull

Stockholm Kartell
forumssystemet är inte uppdaterat. det är bara vi som passade på att göra lite väntande förändringar samtidigt....

chrulll

Foggmock

Myrmidon
Re: Men vem e han nu da? (OT)

Herr_Balderk fick sitt nick utbytt till det lite bättre klingande Balderk. Och själv skulle jag vilja bli av med den forbandte klantaggen.

walium

Ganska töntig, faktiskt

"Och själv skulle jag vilja bli av med den forbandte klantaggen. "

Varför inkluderade du den till att börja med? Jag har gått och inbillat mig att det var någon form av hänvisning till att du hade danskt påbrå eller något liknande. Eller någon form av smeknamn på Daniel. :gremsmile:

Staffan

Myrmidon

Tja, inte för att jag vill lägga ord i Fogges mun, men man kan mycket väl tänka sig att hans smak är annorlunda nu än när han reggade sig för drygt tre år sedan.

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Det ser bra ut, men independent-forumen går inte att nå från huvudsidan. Visserligen är det ännu inte så mycket att se där, men ändå...

Gardener

Champion
Jag kan fixa ditt namn nu om du vill, men jag väntar tills det är färre inloggade då jag vill ha forumet stängt under tiden.

Gardener

Champion
Vi har inte släppt independent-forumen än då jag håller på att bygga upp funktionaliteten för dem. Men de kommer aldrig att listas på huvudsidan (om man inte mekar till sig en egen länk) utan kommer bara nås via en speciell länk. Förutom att man kan ha dem i sin favoritlista och att de finns i hopp-listan och så vidare.

Foggmock

Myrmidon

Just precis. Jag spelade i en CS-klan med ett gäng danskar, och vår tagg var just Dane. Som betyder 'dansk' i obestämd form för de som inte vet :gremgrin:

Och jo, jag har faktiskt danskt påbrå då min morfar är därifrån.

Foggmock

Myrmidon
Re: Forumnyheter [ANT]

Äsch, dont make any effort bara för min skull. Jag kan gott leva med det en stund till.