Nekromanti Forumsöl i GÖTEBORG!

seinet

Swashbuckler
På fredag kväll ses vi på Kellys (Andra Långgatan) och skålar med varandra tycker jag. Vilka tycker likadant?

Jag är trött på att det alltid skall vara Noll-åttorna som ordnar sådant här, jag blir ju avundsjuk på alla forumiter som får umgås med varandra där uppe. Jag vet att det är lite nära det här, men det skall väl gå bra hoppas jag?

Jag föreslår klockan 19:00, men givetvis får andra komma med andra förslag.

/Seinet Wintermute - Skall snart sova

MrG

Swashbuckler
Imorgon? Oj kort varsel... kommer nog inte kunna... skulle man inte kunna ta det nästa fredag istället?

seinet

Swashbuckler
Nästa fredag går också bra (tror jag i alla fall, vet inte om jag har något planerat då).

Men ifall det blir tillräckligt många den här fredagen kan vi ta båda fredagarna, det finns väl inget hinder för det?

/Seinet Wintermute - Är fortfarande morgontrött

seinet

Swashbuckler
Uppenbarligen, men du dyker väl upp på fredag i sådana fall?

/Seinet Wintermute - Känner för kall öl :gremtongue:

G

Guest

Guest
Denna fredagen kan jag nog komma, men eftersom jag inte såg tråden förrän nu är det lite sent att komma förra fredagen.

/Zorbeltuss som nästan aldrig kollar detta forumet då det aldrig handlar om Göteborg

seinet

Swashbuckler
Då är det väl dags att börja kolla det här forumet då? För det kommer nog komma göteborgs-träffar lite oftare (hoppas jag i alla fall).

/Seinet Wintermute - Kanske skall börja jobba i Helpdesken på Sahlgrenska Sjukhuset på måndag

quisling

Warrior
öl spikat 26/5?

...så, med risk att vara övertydlig, vi pratar om fredagen den 26/5 nu? Och fortfarande 19.00 på Kellys? I så fall lär vi ses.

seinet

Swashbuckler
Re: öl spikat 26/5?

Yepp...

Plats: Kellys (www.kellys.nu)
Datum: Fredagen den 26:e Maj
Tid: 19:00

Hoppas jag ser så många av er som möjligt där. Ingen som råkar ha en laminerad version av Fluxx Drinking Game att ta med?

/Seinet Wintermute - Tycker att alla spel som görs borde göras i plastkort precis som i Gloom (alla kanske inte skall vara genomskinliga dock)

Hunk

Hero
Kan tyvärr inte dyka upp den här gången, eftersom jag skall spela D&D för första gången på över en månad på fredag kväll, men vill i alla fall visa min uppskattning för detta initiativ. Kellys ligger ju inte heller särskilt långt från min lilla butik, så om detta blir en traditon lär jag dyka upp i framtiden.

MrG

Swashbuckler
Nu känner jag mig dum, då jag föreslog den här fredagen och sedan tackar ja till biobesök utan att hålla reda på saker och ting... får se om jag kan titta förbi efteråt :gremtongue:

seinet

Swashbuckler
Jaja, men jag kommer dra dit i alla fall, får ta och skåla med Zorbeltuss enbart i värsta fall. Fast det är klart, ju mindre Rollspel.nu-folk det är där destu fler tjejer får plats vid bordet :gremtongue:

/Seinet Wintermute - Skall på sin kusins 25-årskalasfika idag

seinet

Swashbuckler
Svikare!

Då sitter man här på Kelly's och skriver inlägg på mobiltelefonen (SonyEricsson P800) och inte en enda har behagat dyka upp. Fy på er alla. Skärpning nästa gång!

/Seinet Wintermute - Var bara 10 minuter sen

G

Guest

Guest
Re: Svikare!

Fan, jag fick för mig att det var imorgon, jag hade ju planerat in lördag kväll för det, fan va klantig jag är, jag gissar på att det är försent att åka nu dock... :gremfrown:

/Zorbeltuss som verkligen känner sig som en svikare nu...

seinet

Swashbuckler
Re: Svikare!

Nej, skriver man fredag så menar man ju fredag... nåja, nästa vecka är det fredag igen, fast då blir det nog Monochrome istället på Haket. Hoppas i alla fall ni kommer dit!

/Seinet Wintermute - Fick i alla fall i sig 2 liter öl och en pizza i sin ensamhet :gremtongue: