Nekromanti Forumsöl i morgon. Glöm inte det.

Anarchclown

Swashbuckler
Hoppas ingen som faktiskt kan i morgon har glömt att det är forumsöl för de som kan komma förbi Bishop Arms då. Personligen är jag upptagen en bit in på kvällen men dyker eventuellt upp senare med en gäst. Det får tiden utvisa. Vore dock kul om det kunde genomföras även utan mig? Diskussionstema kan ju till exempel vara om tredje fredagen varje månad är lämplig att ha forumsölen på.

MVH
Jan Erik

Edit: Lyckades tydligen skriva måndagen istället för fredagen.

chrull

Stockholm Kartell
Jag har FBI på jobbet imorgon (Friday Beer Information, såklart) och vet inte om jag kommer åka därifrån hem eller till BA. Så kommer jag kommer jag senare, kommer jag inte kommer jag inte.

Genesis

Ni dés ni maître
Mäh, kunde ni inte haft den på lördagen istället så att folk som är i sta'n för SSK kunde titta in?

Vicotnik

Den onde
Staff member
Jag kommer inte dyka upp, har ett spelpass inbokat ikväll.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Jag hade tänkt komma, men med detta manfall känns det som om jag får sitta där ensam och patetisk.

Gardener

Champion
Kommer jag så kommer jag inte. Vill bara påpeka det.

Har planerat in en öl med en forumit, så det är lika bra att ta det på BA.

G

Guest

Guest
Jag dyker nog upp och tar med en icke-forumit, en sån där "warhammare". Måste dock hem och vända då jag glömde plånboken i morse... Så jag dyker nog upp runt 19 som tidigast.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Jag behöver hem och dumpa en massa bös jag måste ta hem från jobbet, så jag siktar också på att vara där vid sju-blecket.