Fredag någon gång, lite sådär preliminärt.Recca said:Kul. När?
Jag vill.
Får jag föreslå Linköping?
Fredag kan jag nog.!Paxen said:Fredag någon gång, lite sådär preliminärt.Recca said:Kul. När?
Jag vill.
Får jag föreslå Linköping?
Va bra!
Nej... Äve om jag inte kan stoppa dig ifrån att göra det
Sjukdomsyrar? Peking??Tjavva said:Yay! Jag vill med vara med! Recca, det går tåg till Peking, samla Linköpingsborna så åker vi dit!
Som sagt Peking = Norrköping.Recca said:Sjukdomsyrar? Peking??Tjavva said:Yay! Jag vill med vara med! Recca, det går tåg till Peking, samla Linköpingsborna så åker vi dit!
Vi kan ha förfest hos mig!
Dit hittar jag också.Han said:Nu på lördag. Reccas lägenhet. Jag kommer.
/Han som av en slump droppade förbi
Schysst, då behöver vi bara bjuda in Recca också. ^^ Jag kan ta med Sea Dracula (nej, det är inte en forumit).Tjavva said:Dit hittar jag också.
Jag har redan bokat upp Reccas lägenhet med linnköpingsgänget så det kan nog bli en riktig kanonöl!Han said:Schysst, då behöver vi bara bjuda in Recca också. ^^ Jag kan ta med Sea Dracula (nej, det är inte en forumit).Tjavva said:Dit hittar jag också.
/Han som tycker det vore kul att träffa en ny forumit (för han har redan festat med Pax och Recca)
Och om det nu blir som det verkar så tycker jag att du ska bjuda in kaleidoskoparna också!Han said:Schysst, då behöver vi bara bjuda in Recca också. ^^ Jag kan ta med Sea Dracula (nej, det är inte en forumit).Tjavva said:Dit hittar jag också.
/Han som tycker det vore kul att träffa en ny forumit (för han har redan festat med Pax och Recca)
Hur stor är lägenheten? Vilka mer bor i Linkeboda? Ram är typ den enda jag känner till.Elmrig said:Och om det nu blir som det verkar så tycker jag att du ska bjuda in kaleidoskoparna också!
När vi börjar närma oss diskussioner kring maxtak rörande besökare tror jag att vi har kommit så långt att vi bör ta med Recca i processen. Jag har ingen aning om någonting annarsHan said:Hur stor är lägenheten? Vilka mer bor i Linkeboda? Ram är typ den enda jag känner till.Elmrig said:Och om det nu blir som det verkar så tycker jag att du ska bjuda in kaleidoskoparna också!
/Han som tror att han har träffat alla Peking-forumiter
Haha, vi bara drygar oss Känner du att du inte vill agera värdinna åt ett helt regemente så är det helt förståeligt.Recca said:Omfg! Va gör ni?? '
...Okay då, fest hos mig på lördag. Men hm, måste ju få rum också. 12 pers max kanske. Sen tar mina stolar slut <.<
Hahaha. Fast när det gäller fest så gäller 50-principen. "50% av de man bjuder dyker upp."Recca said:Omfg! Va gör ni?? '
Lugn du, vi får nog plats.Recca said:Omfg! Va gör ni?? '
...Okay då, fest hos mig på lördag. Men hm, måste ju få rum också. 12 pers max kanske. Sen tar mina stolar slut <.<
Omg!Han said:Hahaha. Fast när det gäller fest så gäller 50-principen. "50% av de man bjuder dyker upp."Recca said:Omfg! Va gör ni?? '
Vilken tid låter bra? (Själv kommer jag gärna runt 16-17 och kanske tar en matbit där också.)
/Han som kan sitta i någons knä