Nekromanti Forumsöl, Stockholm, lördag den 18:e

Foggmock

Myrmidon
Månntro? Jag fortsätter min vansinniga turné av Sverige och landar i Stockholm den sjuttonde november för att delta på kickoffen för projekt "Alla olika alla lika", samt utbildningsdag den artonde. Slutar kring sextiden, vilket ju är lagom för att börja ... umgås. :gremgrin:

Ställe får Stockholmspacket välja, då jag har erfarenhet av typ två ställen.

seinet

Swashbuckler
Kan du inte få dem att flytta fram det en vecka så det matchar mitt stockholmsbesök? Jag skall ju dit och se IRON MAIDEN! Yepp, skall vara i Fjollträsk från den 23:e till den 26:e.

/Seinet Wintermute - Skall snart iväg till jobbet

Foggmock

Myrmidon
...du kan ju ringa dem och fråga ifall det skulle kunna gå bra. Kanske kan de dra dit hårdrocksdrägget också, och lära dem ett och annat om jämnställdhet! :gremgrin:

Anders Åstrand

Swordsman
Oj! Ett förslag på forumsöl i stockholm med längre framförhållning än "... imorgon ..." eller "... ikväll ...", vilket betyder att jag, som _inte_ sitter och lusläser forumet en gång i timmen, faktiskt får reda på det innan det har hänt. Nice.

Det är också så långt in i framtiden att jag inte med 100%:ig säkerhet kan säga om jag kommer eller inte, men det låter trevligt. Jag kommer nog.

Jag röstar för Wirströms Kissrum.

Lambi

Swordsman
Wirströms kissrum är alltid en hit. Jag är dubbelbokad då (om jag slänger in det här) men jag kan nog dra förbi typ 18-20 eller ngt sånt.

Lambi

Swordsman
Tråden är tyst som en halshuggen kobold. Endast tomten är vaken. Stor Uggla välter ofta stor glass.

Hörni. Vakna. :gremtongue:

Händer det något på Wirströms imorgon då? Anders Åstrand har säkert glömt bort det hela och måste påminnas t.ex. Jag är ju dubbelbokad så jag vill inte pressa mig dit utan att det är folk där och nördar sig.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Det är väl bara att bestämma tid och plats och sen se hur många som dyker upp.

Det är ju så det brukar gå till.

Jag föreslår (utan att själv lova att dyka upp, märk väl [jag har legat hemma i feber några dagar*]) helt sonika Wirströms pub, Stora Nygatan 13 i Gamla stan, kl. 18.

<font size="1">* »Legat« kanske är att ta i. Jag har suttit hemma (med feber) och spelat World of Warcraft.</font size>

seinet

Swashbuckler
Re: Jag är sjuk, så räkna bort mig (NT)

Men du får ju en ny chans nästa helg när jag skall göra ett besök i Stockholm.

/Seinet Wintermute - Skall nog dra över till en polare nu

Foggmock

Myrmidon
Inställning

Uppslutningen verkar suga rätt hårt. Dessutom ska jag umgås med Jenny(Xhakhal) istället, då varken hon eller jag typ orkar ge oss ut på galej. Hon är ju dessutom minderårig.

Men om nån vill svänga förbi Sverok Stockholms kansli och glo på film med oss eller så är de givetvis välkomna - om de tar med sig en projektor, dvd-spelare och nån bra film... :gremsmirk:

Foggmock

Myrmidon
Jag suger, jag vet.

...men i det här fallet så hade jag fått sitta på Wirströms ensam. Då håller jag hellre Jenny sällskap. :gremgrin: :tekopp: