Nekromanti Forumsöl?

seinet

Swashbuckler
Har det inte blivit dags att vi fixar ett forumsöl i Göteborg snart? Vilka är intresserade och vilka ställen är intressanta?

/Seinet Wintermute - Skall dock jobba under veckorna nu med start nästa vecka

seinet

Swashbuckler
Sure, vad sägs om lite bira i helgen övriga från Göteborg och ni som skall på Metallica på söndagen?

Själv har jag fastnat lite för Johnny Foxes på gibraltargatan (200 meter från skolan där GothCon är), men man kan även ta andra krogar. Helst skall det vara 18-årsgräns för att få med så många som möjligt :gremsmile:

/Seinet Wintermute - Är trött och skall sova snart

Foggmock

Myrmidon
Sweet. Jag ska agitera för att vi åker upp på lördagen och tar oss till det där stället å det snaraste. :gremsmile:

Foggmock

Myrmidon
Extra, extra! This just in!

Metallica.nu har medlemsträff på Belsepub hela söndagen. Det kommer även vara metal-DJ's och schyssta priser i baren. Mittemot har Slipknot releaseparty och "man vet aldrig vilka som hamnar på scen" enligt informationen. Lajvband som spelar Metallica och tja, jag kommer sitta där hela dan fram till konserten.

En chans även för Göteborgarna att få dricka öl med forumets mest beresta person - Foggmock!

Foggmock - lovar att dricka öl när han kommer till Skåne nästa gång

seinet

Swashbuckler
Re: Extra, extra! This just in!

Klart man skall till Belse ifall tillfälle ges! I'll be there to drink some Heineken or Desperados!

/Seinet Wintermute - Är full och go nu

Foggmock

Myrmidon

So let it be written, so let it be done!

...vi åker vid nio imorrn bitti, och det där stället skulle öppna vid tolv.

Eh, i nödfall, om jag inte får tag på Arvid, kan jag och en polare slagga hos dig?

seinet

Swashbuckler

Du FÅR tag på Arvid, det ordnar sig :gremtongue:

/Seinet Wintermute - Annars är det ok...

seinet

Swashbuckler
Tyvärr blev det inte så mycket öldrickande. Det blev visst att man satt inne på 7-Eleven och spelade Fluxx. Tyvärr lite dåligt med Forumiter där, skärpning till nästa gång ni som inte var där som hade möjlighet!

/Seinet Wintermute - Skall kolla på film på fyran om en timma ungefär

G

Guest

Guest
Jo jag läste tyvärr inte inlägget förän idag, kanske någon gång i sommar, snart är man ju 20 också så man kommer in på en del ställen.