Nekromanti Forumsöl?

G

Guest

Guest
Börjar det inte bli dags för en forumsöl i Stockholm snart?

Jag föreslår den 12:e Augusti, från 18:00, på antingen Bishops Arms SoFo eller Bröderna Olsson på samma gata.

/ Stövelkatten, som har skrivit äventyr i ett par timmar nu. Fan vad lätt det är att fastna.

chrull

Stockholm Kartell
Stövelkatten said:
Börjar det inte bli dags för en forumsöl i Stockholm snart?

Jag föreslår den 12:e Augusti, från 18:00, på antingen Bishops Arms SoFo eller Bröderna Olsson på samma gata.

/ Stövelkatten, som har skrivit äventyr i ett par timmar nu. Fan vad lätt det är att fastna.
INTE Bröderna Olsson. Värdelös öl och ofta horribel service.

Den 12e kanske till och med Ackerfors kan deltaga...

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Lukas said:
Eller så tar vi det efter 16:e för då kommer jag kunna vara med.
Generellt sett så kan man inte ta hänsyn till enstaka individers önskemål när man planerar forumsöl, för då blir det ingen forumsöl.

Storuggla

Champion
12:e augusti är en jättebra dag att forumista sig på. Med jag måste åter igen protestera, det finns inget Bishops Arms SoFo. Det ligger ett Bishops Arms på Folkungsgatans norra sida, däremot. Mitt eget privata jihad sådär.

Storuggla, annars är det bra

Lukas

Mannen i Gult
Vitulv said:
Lukas said:
Eller så tar vi det efter 16:e för då kommer jag kunna vara med.
Generellt sett så kan man inte ta hänsyn till enstaka individers önskemål när man planerar forumsöl, för då blir det ingen forumsöl.
nej det förstår jag.
men jag tyckte det var värt ett försök

Arfert

Facit
Storuggla said:
Med jag måste åter igen protestera, det finns inget Bishops Arms SoFo. Det ligger ett Bishops Arms på Folkungsgatans norra sida, däremot. Mitt eget privata jihad sådär.
Korrekt.

Korpen

Hero
Storuggla said:
12:e augusti är en jättebra dag att forumista sig på. Med jag måste åter igen protestera, det finns inget Bishops Arms SoFo. Det ligger ett Bishops Arms på Folkungsgatans norra sida, däremot. Mitt eget privata jihad sådär.

Storuggla, annars är det bra
Fast faller inte det lite på grund av det faktum att det ligger söder om slussen, och därmed utanför sthlm?
Finns ett Bishops arms på Hälsingegatan (eller St: Eriksgatan, ingång från bägge håll har jag för mig) också. :gremsmile:

Eksem

Champion
Finns det ett "norr om Slussen"?

Hur som helst har det ju traditionellt varit ganska gott om plats på föreslagna Bishops Arms (på Folkungagatan) när vi varit där tidigare; vilket är bra. De har också ett relativt nördigt ölutbud där vill jag minnas, vilket brukar vara populärt.

Jag dyker upp, oavsett plats.

anth

Vetefan
Vitulv said:
Jag röstar på ett datum efter den 14:e ... t.ex. den 16:e.
Nu var vi två...

Sapient

Swashbuckler
Förslaget att förlägga förlustelsen företrädesvis aftonen före den 17:e förefaller fördelaktigt för undertecknads förevaranden.

Vicotnik

Den onde
Staff member
12:e augusti, Bishops Arms (Folkungagatan) fungerar för mig.

Möller

Hubert Hortlax
Jag hänger gärna med på en öl med forumiter, men inte den 12e. Dagen efter ska jag nämligen springa midnattsloppet.

Så jag föreslår den 19e.

Lukas

Mannen i Gult
Möller said:
Jag hänger gärna med på en öl med forumiter, men inte den 12e. Dagen efter ska jag nämligen springa midnattsloppet.

Så jag föreslår den 19e.
19e låter perfekt

Sapient

Swashbuckler
Möller said:

Så jag föreslår den 19e.
*tittar i kalendern*

Den 19e är utmärkt för min del!

Vicotnik

Den onde
Staff member
Möller said:

Så jag föreslår den 19e.
Både den 12:e och den 19:e fungerar för mig som det ser ut just nu.