Simon
Swashbuckler
Fett om du också kommer!
OK, vem tog med henne dit? Jag tror att den personen är berättigad till en brödrost för att ha värvat en ny medlem.Istället för att vara forumhängare som drog på ölkväll råkade jag vara ölkvällshängare som blev forummedlem.
Tack för en sjukt bra kväll igår! Tack för nachos! Tack för öl! Tack för fantastiskt sällskap!
Det var inte han som kände en kompis till mig va? Erik eller vad han hette? Jävlar vad jag ska häckla min polare för det i så fall!Fattade inte så mycket förrän en storväxt grabb sitter och glor på mig och undrar om jag vill följa med in på toaletten. Jag kollar spakt på honom, sveper min drink och finner trygghet i närmaste forumit som jag hånglar upp bara för att slippa fängelseupplevelsen.
Ja, själv är jag lite ledsen att jag missade efterfesten. Det trillade in några mer eller mindre sjuka sms framåt småtimmarna, så jag nu när jag vaknade idag (Yyy! Skäms!). Men eftersom jag är från Österlen så går mitt early warning system igång när dånken åker fram, så jag avvek. Som en hjort som känner vargpiss, skulle man kunna säga.Nu blev jag åxå lite nyfiken här, eftersom jag avek lite tidigt ifrån Bishop...
Vafan. Du får sluta vara så vek och ta dunken vid hornen härnäst. Det piffar bara upp tillvaron lite. Du missade för sjutton magdansösen som gjorde entré efter någon timme.Ja, själv är jag lite ledsen att jag missade efterfesten. Det trillade in några mer eller mindre sjuka sms framåt småtimmarna, så jag nu när jag vaknade idag (Yyy! Skäms!). Men eftersom jag är från Österlen så går mitt early warning system igång när dånken åker fram, så jag avvek. Som en hjort som känner vargpiss, skulle man kunna säga.Nu blev jag åxå lite nyfiken här, eftersom jag avek lite tidigt ifrån Bishop...