Eventuellt får jag besök av en rörmokare, och då är det avhängigt när hen behagar dyka upp.Någon som har lust och möjlighet att vara där tidigare, säg kring 16?
Kanske inte just 16...men förhoppningvis inte alltför mycket senare.....sen lär du inte känna igen mig (eller jag dig), men det är en helt annan sakNågon som har lust och möjlighet att vara där tidigare, säg kring 16?
De har soffor på BAGS.Jag är ca halv chans på närvaro. Det har vart lite tungt att vara mig ett tag så jag slits mellan ”jag måste ligga på en soffa och titta rätt upp i luften” och ”herre gud vad jag behöver ledigt från att ligga på soffan och titta rätt upp i luften”.
Beror lite på när jag slutar för dagen men jag skulle gissa att jag nog kan vara där kring 16:30.Någon som har lust och möjlighet att vara där tidigare, säg kring 16?
Oj jag kommer inte förrens runt 1900 så du får suga på ett glas vatten tills dess!Beror lite på när jag slutar för dagen men jag skulle gissa att jag nog kan vara där kring 16:30.
Om du kommer är vi två som ger soffan en fight för en kväll.Jag är ca halv chans på närvaro. Det har vart lite tungt att vara mig ett tag så jag slits mellan ”jag måste ligga på en soffa och titta rätt upp i luften” och ”herre gud vad jag behöver ledigt från att ligga på soffan och titta rätt upp i luften”.
Ta med datorn till krogen och skicka runt den så blir det stafett-layoutNä, jag hinner inte in till kl. 16.
(För jag måste layouta klart The Isle of Mist innan jag drar.)
Topp! Själv missar jag bussar. Men borde vara där ungefär kvart över fem.Need to know: de kunde inte lösenordet i baren. Mycket är reserverat, men nu sitter jag vid ett halvstort bord i det inre rummet i vilket fall.
Förbi baren och till höger.Vad är inte rummet? Irrar runt vilset med en ryggsäck där inne nu