Jag har haft så apmycket att göra att jag inte haft tid att skriva här förrän nu.
Lite synd att vi inte fick sitta i biblioteket från början - men fick flytta dit efter klockan nio, och om det kan vara till någon glädje är biblioteket redan bokat till nästa forumsöl.
Det var 16 vansinniga kultister närvarande: anth, chrull, chrulls minion, Dante, Eksem, FraterWilliam, Gardener, gizmo, Ithaqua, Magnus Seter, Möller, Sapient, Stövelkatten, Vicotnic + 2 för mig okända personer.
Någon som vet vilka de 2 nykomlingarna var?
För er som vill ha en rapport säger jag bara "vad som händer på forumsölen stannar på forumsölen" - vilket egentligen bara är en omskrivning av "öh vad kul jag hade, jag kommer inte ihåg någonting".
Jo, ett par saker kommer jag ihåg: chrulls minion blev mycket förnärmad när hon fick reda på att hon benämns som just chrulls minion på forumet, Eksem var upphetsad över sitt senaste Cthulhu-äventyr med norska handouts (vi lär får höra mer om det framöver), Magnus Seter anser att han ska få ett hedersomnämnande på nästa Darwin Awards, M.A.R. Barker dog och de har återigen börjat med den där efterrätten som ser ut so