Ja faktiskt, jag har aldrig haft problem att få plats i källaren. Har det blivit mer tätbefolkat?Eksem said:Carmen, appropå att få många sittplatser en fredagkväll?
<div>Vitulv said:Ja faktiskt, jag har aldrig haft problem att få plats i källaren. Har det blivit mer tätbefolkat?Eksem said:Carmen, appropå att få många sittplatser en fredagkväll?
Jag är för Monks Cafe.Hellzon said:Det var långt bort? Det tycker jag iofs om Mest också.Dante said:<div>Finns det <i>någon som helst</i> anledning att <i>inte</i> vara på Bishop’s Arms på Folkungagatan?</div>anth said:2. Har någon förslag på lokal?
Vad hade vi emot Monks Cafe nu igen? Dyrt?
Jag tycker Monks Café var trångt, dyrt, hade dålig mat och låg aningen avlägset. Alltså motsatsen mot hur jag uppfattar Mest.Vicotnik said:Jag är för Monks Cafe.Hellzon said:Det var långt bort? Det tycker jag iofs om Mest också.Dante said:<div>Finns det <i>någon som helst</i> anledning att <i>inte</i> vara på Bishop’s Arms på Folkungagatan?</div>anth said:2. Har någon förslag på lokal?
Tänker du på senaste forumölen? Då var vi på Bishops arms och inte på monks.Möller said:Jag tycker Monks Café var trångt, dyrt, hade dålig mat och låg aningen avlägset. Alltså motsatsen mot hur jag uppfattar Mest.
Monks Café hade dock ett mycket brett utbud av öl, som talar för dem.
Yepp, de bör ha minst 9 olika ölsorter att välja i mellan, annars går det helt enkelt inte!Storuggla said:Storuggla, antalet ölsorter är ju vitalt
Du har rätt. Ursäkta =)Vicotnik said:Tänker du på senaste forumölen? Då var vi på Bishops arms och inte på monks.Möller said:Jag tycker Monks Café var trångt, dyrt, hade dålig mat och låg aningen avlägset. Alltså motsatsen mot hur jag uppfattar Mest.
Aha, förvisso kan det vara längre till Monks om man bor söder om Sthlm. För en annan som kommer till Centralstationen var det ju gångavstånd. Och sist jag var med fick vi eget rum.Möller said:Jag tycker Monks Café var trångt, dyrt, hade dålig mat och låg aningen avlägset. Alltså motsatsen mot hur jag uppfattar Mest.Vicotnik said:Jag är för Monks Cafe.Hellzon said:Det var långt bort? Det tycker jag iofs om Mest också.
<div>Dåså. </div> <div>Pilzeman said:Och jag åker då hellre direkt till dig istället för att åka in till Stockholm, för jag har inget intresse av att dricka öl och hade bara åkt dit om det inte hade funnits någon annanstans att ta vägen.
Jag hakar på där!Dante said:Då kan du hjälpa mig att städa inför konventet, bära möbler och så. Och sen äter vi ostbågar framför tv:n, som det anstår folk i en medelklassvillaförort.
Jag tycker det låter som en plan.Eksem said:Är detta föreslaget?
Fredag 4 mars
Bishop's Arms, Folkkungagatan
Från 18:00
Det är en fördel om du kommer innan de stänger.Möller said:Hur sent får man droppa in, utan att betraktas som störigt sent?