Nekromanti Forumsfika i Stockholm! ...

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Eftersom Seinet förärar Kgl. Huvudstaden med ett besök, tänkte jag försöka dra ihop en forumsfika nu på lördag (25 november), så att vi elitforumiter i Stockholm kan umgås lite med kusinen från landet.

Platsen är förstås Konditori Ritorno. Tiden 14:00.

Feliath

Swashbuckler
Ni suger eskimåsockar

Jag har ju en tenta på lördag, vandaler! :gremmad:

Flytta den till på söndag så är jag på.

/Feliath — no really

Storuggla

Champion
Sure thing, grobiangurka!

Jag är på! Jag kan tillochmed ta med mig... öhm... jag har nog inget av intresse.

Storuggla, te-eremit

Gardener

Champion
Var iofs nere i träsket alldeles nyss, men jag kanske kan åka ner en gång till den här veckan utan att ta alltför stor skada. Förutsatt att jag inte blir påhälsad av några galna kopparslagare eller nåt.

seinet

Swashbuckler
Tack så mycket för det trevliga sällskapet. Goda baguetter hade dom där i alla fall. Tyvärr alldeles för lite i "matsmörgåsväg", men det hittade jag visserligen ingenstans där.

Nu är det dock sovdags ifall man skall orka med att jobba imorgon, blev inte så jättemycket sömn natten till idag och det trots att jag inte drog iväg till Anchor igårkväll :gremtongue:

/Seinet Wintermute - Är hemma från Fjollträsk nu

Organ

Out of time, out of mind
Kul att du tittade förbi. Det är alltid roligt när utomsocknes forumiter kommer på våra nördfika-träffar.

Hur var konserten?

/Anders

seinet

Swashbuckler
Jotack, den var helt OK. Lite varmt där kanske, blev rätt svettigt när man stod där mitt i smeten och trängdes.

/Seinet Wintermute - Skall äta lunch nu :p

Organ

Out of time, out of mind
Up The Irons! (OT)

Föjldes mallen från tidigare spelningar, med hela nya plattan i ett svep + ett par klassiker som extranummer?

/Anders

G

Guest

Guest
Skulle jag inte ha varit upptagen med konvent då jag var försäljare på Zaki Gakkai så skulle ni haft fler riktiga Göteborgare på fikat.

/Zorbeltuss som precis kom hem själv från Träloftet

seinet

Swashbuckler
Re: Up The Irons! (OT)

Yepp, precis... och så passade dom på att nämna att dom skall köra en retro-konsert om två år igen. Med Powerslave och några andra album.

/Seinet Wintermute - Tycker vi avslutar OT-spåret här nu

seinet

Swashbuckler
Var du i fjollträsk du också? Då kanske vi gick till samma krog på fredagkvällen? Min polare drog iväg mig till H62 där det var någon sådan där Lunacy-klubb med läskiga folk och konstig musik.

/Seinet Wintermute - Vet i alla fall var Ritornos ligger nu :gremlaugh:

G

Guest

Guest
Var du i fjollträsk du också? Då kanske vi gick till samma krog på fredagkvällen?
Jupp respektive nej, jag saknar giltigt id kort (eller överuvudhuvudtaget något som kan användas som id handlingar överhuvudtaget) så jag undviker ställen som kräver det som krogar och systemet tills jag har fixat nytt, jag spenderade kvällen på en middag hos min kompis kompis mamma, ja och sedan förberedde vi konventsarbetet hos de jag så över hos.

/Zorbeltuss som är glad att de accepterade mecenatkortet som id på X 2000