Nekromanti Forumsfika och DDM-byte på lördag!

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Hur vore det att ses på lördag över en forumsfika? Ritorno, som vanligt, klockan 13:00 föreslår jag.

När fikat är över (eller under pågående fika) så finns det även alla möjligheter att byta D&D-miniatures med varandra, för de som är intresserade av sådant.

För DDM-bytare rekommenderar jag den här tråden för att posta dubletter eller hinta om sådant ni är ute efter.

Odeng. 80-82

Vore kul att se er i varje fall. Och inte bara DDM-spelare alltså, utan se det som ett vanligt forumsfika.

Jag drar ut i skärgården snart, och blir borta hela veckan. När jag kommer tilbaka hoppas jag att det finns massor av glada inlägg i den här tråden.

- Vulf

Vitulv

Äsch, fel forum...

Jag är en klantskalle, kan inte någon moderator flytta över det här till evenemangsforumet?

- Vulf

Organ

Out of time, out of mind
Inte helt omöjligt att jag dyker förbi. Jag är förövrigt intresserad av att få nävarna på ett par lågpoängs-vandöda att använda till min Grim Necromancer. Jag har endast nån Zombie, Gnoll Skeleton, Spellstitched Hobgoblin + några till. Vid en snabb koll så är jag sugen på Skeletal Archer, Skeletal Dwarf, Minotaur Skeleton och Undying Soldier (har ingen koll på hur ovanliga de är), fast allt vandött under 20 poäng är av intresse.

/Anders

Vitulv

"Skeletal Dwarf"

En sådan skulle nog jag kunna stå till tjänst med.

- Vulf

Lambi

Swordsman
Ser inte bättre ut än att...

..ni får dras med mig också. Jag tar och pallrar mig dit med allra största sannolikhet (spontan antändning, gnombärsärkar och annar overkligt kan ju sätta käppar i hjulen).

Släpar med mina minis också även om dom inte är någon magnifik jättesamling. Än... :gremtongue:

Eksem

Champion
Om jag nu råkar hamna i den situationen att jag måste jobba på lördag så kommer jag jobba endast tre tunnelbanestationer bort, och kan ta lunch lite vid behov hoppas jag. I så fall kommer jag.

Vitulv

Re: Lördag = dålig dag! …

"Det är ju mitt under brinnande Miskatonicon."

:gremlaugh:

- Vulf

Vitulv

Okejrå...

Det verkar som att det blir åtminstone jag, Organ, Rising, Lambi och eventuellt Eksem. Fika is on! (och sedan kanske lite spelande hemma hos mig för den som är intresserad).

See ya guys!

- Vulf

Lambi

Swordsman
rajrajraj

Forumsfikat är över och jag är och kapsar i Kista. Promillehalten ligger kring hundra (minst) och jag är aningen imsgn.

Det var skoj att träffa foclk o h och dyrka lite minis idag .Drog lite tidigt dock så hann inte testa mina nya, inbytta minis. Aja, får pislka fokl i minis nng annan gåpng.

Aja, fakaf och så. Trevligt att knar5ka kaffe på irtorno. Lirar grna ngn gång. Helst å jag är m´inst halvnykter.

Ps. dom sjung3er massor och har sig i rummet bredvid:
"vi dricker för våra vänner och dom som vi känner coh dom som vi inte jkänner dom sätter vi på !"