Nekromanti Forumsgrill/öl på fartyg i Gbg!

Caligo

Swashbuckler
Jag föreslår en forumsgrillning/ölning i Göteborg på mitt fartyg!

Fartyget Eira är numera flyttat till Eriksberg - Pir 4 (samma pir som Ostindiefararen Götheborg III). Tag exempelvis Älvsnabben till Eriksbergs färjeläge.

Nästa onsdag 3/6 kl 17 och framåt. Grill finnes - ta med att grilla och eventuellt dricka.

Björn den gode

Swashbuckler
Jag är grillsugen och besöker gärna båten igen. Jag kommer nog inte kunna vara där vid 17 (snarare 18, 18.30) och stannar inte mer än ett par timmar, men det räcker ju både för att grilla och snacka rollspel tänker jag. Om det nu är fler som är som jag och som bara är för dåliga på att svara snarare än att de inte kan. Annars så får vi ta det i framtiden någon gång.

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Och jag fick precis förhinder på onsdag dessvärre. Det var tydligen Mors Dag häromsistens och det hade man ju glömt så nu tar jag igen det på onsdag.

Jag kommer gärna en annan gång!

Genesis

Ni dés ni maître
Blire nå't? Halvdassigt väder och dåligt med folk. Jag skulle kunna dyka upp en stund, men inte jättelänge (och jag grillar nog inte, men tjötar gärna rollspel). Kanske får skjuta på det?

Caligo

Swashbuckler
Genesis;n95549 said:
Blire nå't? Halvdassigt väder och dåligt med folk. Jag skulle kunna dyka upp en stund, men inte jättelänge (och jag grillar nog inte, men tjötar gärna rollspel). Kanske får skjuta på det?
Vi kör på. Det kommer en rollspelande italienare också som jag bjöd in. Och eventuellt två Andra so. inte zspelar rollspel (verkade ju bara bli jag ett tag). Alla är välkomna helt enkelt :)

Björn den gode

Swashbuckler
Oj, nu känner jag mig som en dålig människa då jag mentalt registrerat det här som inställt och nu fortfarande sitter på jobbet med saker att göra. Jag kommer med andra ord inte den här gången, men hoppas att ni får trevligt utan mig och så får vi ses en annan gång.

Genesis

Ni dés ni maître
Jag tänkte också på det som inställt, kollade in vid fyratiden. Nästa gång ska jag försöka dyka upp! Pråmiss!

Caligo

Swashbuckler
Lite sugen på lite öl och grill nu när det tydligen blir lite bättre väder. Någon som vill hänga med?

Genesis

Ni dés ni maître
Jag är tillgänglig. Ska försöka vara lite mer proaktiv den här gången och saga till I god tid. Ge mig en dag så dyker jag upp.