Nekromanti Forumsgrill/öl på fartyg i Gbg!

Zorbeltuss

Hero
Efter lite krångel kan jag tyvärr säga att jag kommer nog inte heller kunna förrän den 26-27. :(

/Luna Lovegood

Caligo

Swashbuckler
Den 26e? Funderar på att köra ett slags minikonvent kanske? Nån som är sugen på lite spel och sånt? Käk och spel på böljan den blå?

Caligo

Swashbuckler
Förslag emottages tacksamt... Gärna brädspel!. Mikael Börjesson (OldTimer) ville gärna köra/dema Dunder och Drakar. Jag hade hoppats på Järn också.

Genesis

Ni dés ni maître
Jag är på den 26:e. Jag kan såklart hålla i lite hippieflumspel om någon är intresserad.

Caligo

Swashbuckler
Nån som vill köra ett kort "scenario" med Järn? Någon som har idé om brädspel som skulle passa för några timmars spel?

Har ni något emot besök av Stockholms Maffian? Tänkte åka ner söderut för att hälsa på lite annat folk men det här passar bra med mina planer.

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Stockholmsmaffian låter oerhört farligt! Men jag gillar att leva farligt!

13th Age in Glorantha vet jag noll och intet om men det är säkert fräsigt.

Caligo

Swashbuckler
Jag har hört bra grejer om 13th age så det låter bra! Har vi bokat in ett arrangemang då? :)
Man kan väl komma från 16.00 och framåt. Grill vid bra väder. Spel från typ 17.30/18.00?

Hunk

Hero
Om man bara vill komma förbi en stund och ta en öl och vara allmänt störig - är man välkommen då? Jag tror egentligen inte att jag kan den kvällen, men jag bor på gångavstånd...

Caligo

Swashbuckler
Hunk;n98366 said:
Om man bara vill komma förbi en stund och ta en öl och vara allmänt störig - är man välkommen då? Jag tror egentligen inte att jag kan den kvällen, men jag bor på gångavstånd...
Du menar att en öl har du alltid tid för :)

Hunk

Hero
Caligo;n98404 said:
Du menar att en öl har du alltid tid för :)
Förhoppningsvis :). Min fru jobbar sent, så jag måste ta hand om barnen efter dagis och ge dem mat. Dessutom måste jag upp tidigt på lördagen, så om skeppet hade legat längre från mig hade jag nog inte kunnat dyka upp. Men eftersom det bara är en knapp kvarts promenad från mig så har jag nog tid att slinka in en stund.