Klaga inte, jag jobbar 25 mil utanför city...Hade jag inte jobbat 7.000 mil utanför city så …
Tja, min plan innehåller bland annat ett besök på SF-bokhandeln och serienasarna i närheten av den, så gamla stan känns inte orimligt, men jag är rätt så flexibel.Var kommer du vara vid lunchtid?
Japp, känner till dem. Tror jag känner till sex stycken serienasare i Stockholm.Staffars Serier, Bellmansgatan 26A. Om du är seriös när det gäller serier dvs. Om du gillar Naruto kan du hållas på Seriebörsen
Då bestämmer vi väl helt sonika att vi träffas och lunchar imorgon då. Då du kommer att befinna dig vid gamla stan så säger vi väl at vi träffas nånstans i dom krokarna. Jag förselår dock hellre det närbelägna slussen då det finns fler lunchställen där (i alla fall som jag har koll på).Jag behöver dock veta idag, eftersom inte har tillgång till internet imorgon.
OK, låter bra. Mitt mobilnummer är 070-7211480 om det skulle strula. Jag kommer antagligen att ha en svart trenchcoat och kavaj (det är som sagt julmiddag på kvällen) och ser ut som jag har sett ut på mina avatarer.Då bestämmer vi väl helt sonika att vi träffas och lunchar imorgon då. Då du kommer att befinna dig vid gamla stan så säger vi väl at vi träffas nånstans i dom krokarna. Jag förselår dock hellre det närbelägna slussen då det finns fler lunchställen där (i alla fall som jag har koll på).
Så, vad sägs om slussplan (det lilla torget framför ingången till T-bana slussen) klockan 13.00? Passar annan tid bättre? Jag är sjukskriven pga en muskelinflamation i armen så jag är ytterst flexibel både vad gäller tid och plats.