Nekromanti Forumslunch i Stockholm imorgon (dvs 6/12)?

Troberg

Sinister eater
Jag tänkte ta mig ner i god tid för en julmiddag så att jag skulle hinna julhandla lite (mest till mig själv...). Det innebär att jag behöver äta lunch.

Någon som är intresserad av att hänga på?

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Hade jag inte jobbat 7.000 mil utanför city så …

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Önskar jag hade en ekonomi till sådana utsvävningar, hade grymt gärna lunchat med någon från forumet, men alas min kosing sviker mig grymt och endast en Stockholmsresa per halvår erbjudes mig.
Det och att det är runt tio mil och vedervärdig bussresa till Tokholmen gör att jag inte kan ställa upp.
Hade livet varit bussigare så hade du dessutom tänkt denna jullunch a la forum runt onsdag nästa vecka då Bergting signerar böcker vid fyrasnåret på SF-bokhandeln.

Hoppas du i alla fall får trevligt sällskap... :gremsmile:

Organ

Out of time, out of mind
Var kommer du vara vid lunchtid? Jag kanske kan hitta ett Troberg-format hål i mitt schema för morgondagen.

/Anders

Troberg

Sinister eater
Var kommer du vara vid lunchtid?
Tja, min plan innehåller bland annat ett besök på SF-bokhandeln och serienasarna i närheten av den, så gamla stan känns inte orimligt, men jag är rätt så flexibel.

Jag behöver dock veta idag, eftersom inte har tillgång till internet imorgon.

Storuggla

Champion
"Tja, min plan innehåller bland annat ett besök på SF-bokhandeln och serienasarna i närheten av den, så gamla stan känns inte orimligt, men jag är rätt så flexibel."

Staffars Serier, Bellmansgatan 26A. Om du är seriös när det gäller serier dvs. Om du gillar Naruto kan du hållas på Seriebörsen :gremwink:

Storuggla, finns förvisso en Tintinbutik...

Troberg

Sinister eater
Staffars Serier, Bellmansgatan 26A. Om du är seriös när det gäller serier dvs. Om du gillar Naruto kan du hållas på Seriebörsen
Japp, känner till dem. Tror jag känner till sex stycken serienasare i Stockholm.

Organ

Out of time, out of mind
Jag behöver dock veta idag, eftersom inte har tillgång till internet imorgon.
Då bestämmer vi väl helt sonika att vi träffas och lunchar imorgon då. Då du kommer att befinna dig vid gamla stan så säger vi väl at vi träffas nånstans i dom krokarna. Jag förselår dock hellre det närbelägna slussen då det finns fler lunchställen där (i alla fall som jag har koll på).

Så, vad sägs om slussplan (det lilla torget framför ingången till T-bana slussen) klockan 13.00? Passar annan tid bättre? Jag är sjukskriven pga en muskelinflamation i armen så jag är ytterst flexibel både vad gäller tid och plats.

/Anders

Troberg

Sinister eater
Då bestämmer vi väl helt sonika att vi träffas och lunchar imorgon då. Då du kommer att befinna dig vid gamla stan så säger vi väl at vi träffas nånstans i dom krokarna. Jag förselår dock hellre det närbelägna slussen då det finns fler lunchställen där (i alla fall som jag har koll på).

Så, vad sägs om slussplan (det lilla torget framför ingången till T-bana slussen) klockan 13.00? Passar annan tid bättre? Jag är sjukskriven pga en muskelinflamation i armen så jag är ytterst flexibel både vad gäller tid och plats.
OK, låter bra. Mitt mobilnummer är 070-7211480 om det skulle strula. Jag kommer antagligen att ha en svart trenchcoat och kavaj (det är som sagt julmiddag på kvällen) och ser ut som jag har sett ut på mina avatarer.

Du är tydligen rätt så lik Screaming Jay Hawkins, så det är nog lättare att känna igen dig... :gremgrin:

Och det är naturligtvis fortfarande öppet för andra att komma (utom Rising, som jag bara tror är ett påhitt av Krille som en strumpdocka för att kunna skriva fler inlägg, och därför inte finns på riktigt :gremgrin:).