Nekromanti Forumsmys i Norr- eller Västerbotten?

Nightowl

Champion
Finns det någon chans att folk skulle kunna samlas i säg Luleå, Umeå eller Piteå och göra som Stockholmsmaffian gör? Umgås?

Eller är det för bögigt?

Lite avstånd ska väl inte hindra norrlänningar? Kom igen nu, jag som föreslår det har typ 30 mil till Umeå?

Erik

Jaggernaut

Hero
Umeå!

Finns det någon chans att folk skulle kunna samlas i säg Luleå, Umeå eller Piteå och göra som Stockholmsmaffian gör? Umgås?

Jag är med ifall det blir något i Umeå, men det kanske är skäl nog att förlägga det någon annanstans :gremtongue:

Kanske i Piteå också men vete fan vars jag ska ta vägen efteråt.

/Jaggernaut - yrar i nattmössan

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
TA, rollspelsföreningen på LTU (Luleå) ordnar minikonvent några gånger per termin, om man körde forumsträff på ett sådant så skulle det ju finnas lokal och lite saker ordnade också.

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Att umgås med likasinnade är inte bögigt, det är trevligt. Om vi planerar in att skeda i en timme så är det kanske bögigt. :gremwink: Nåja. Jag bor ju i Pite så här håller jag väl gärna hus. Dock så tror jag mer på Lule, bor fler aktiva forumiter där. Umeå är förstås trevligt men kräver mer av en annan (har busskort till Lule men inte till Ume säg...).

Nog tycker jag väl att vi ska kunna hitta på nåt!

w176

Förlorad dotter
Luleå är ju självklart det självklara valet, och jag tror på under något av konventen så kan man passa på att spela lagom mycket också.

Nightowl

Champion
OK, Luleå it is! 16 oktober?!

Men måste vi vänta på Tärningen Avgör? :gremlaugh: Kom igen nu, nästnästa helg?! Det går ju bussar.

Om någon bor rätt till kan de få skjuts av mig (fast chansen är väl inte så stor, jag bor i Arvidsjaur).

Erik

DeBracy

Re: OK, Luleå it is! 16 oktober?!

En söndag...? Jaja, det är väl funkis för min del. Hade du skaffat Iron Heroes så får du ta och plocka med det så jag får kika lite. :gremsmile:

DeBracy

IH+var hålla hus?

Din fuling... :gremtongue: Nåja. Du får väl plocka med nåt annat ur gömmorna att visa upp (det gör vi väl alla bara för att? You show me yours, I'll show you mine......).

Vi håller till på universitetet då? Gott om lokaler och när till ICA och matställen och wilper. :gremwink: Om nu nån av oss har passerkort...?

DeBracy

Re: IH+var hålla hus?

Och brädspel är för mesar, kan vi inte spela rollspel i stället?
Ja det hoppas jag väl. Ta med oss något förberett var ála konvent, vi/ni som ids? :gremwink:

DeBracy

Klantskaft. [NT]

NT = No Text (Ingen text)

w176

Förlorad dotter
Re: Ännu nästa helg då?

Hmm fast då är det svartbältesläger och då får jag gulla med 9 och 10 dnarae i jujutsu och det är coolt det med. Jag har noog störra chans att fara till umeå på lördag istället och vara social på söndagen nästa helg...

DeBracy

Re: Ännu nästa helg då?

Jag har noog störra chans att fara till umeå på lördag istället och vara social på söndagen nästa helg...
Make it happen. :gremtongue: