Nekromanti Forumsträff/forumsöl i skåne..

Johan K

Gammal & dryg
Känns som det verkar vara en ohemulskt trevligt när våra forumsmedlemmar i Sthlm träffas & tar nått att dricka,...
Är som sagt åxå lite lite småsugen på detta ! Finns intresset för något liknande här ? Vi har ju både Lund & Malmö som har en hel del att erbjuda ju !
Vi har jaft det vid 2(?) tillfällen förut, fast tyvärr så har det inte varit så välldans mycket folk då.
Vad säger ni ? Ska vi försöka fixa nått liknande ?

/ Johan K, som gillar det där att det är sommar & då blir mer uteserveringar som man kan sitta på !! :gremsmile:

Olle Linge

Snigel
I helgen...

... är jag i Landskrona och jag kansske kan pila in till Lund i alla fall, jag har ingen aning om någonting, så om ni inte guidar mig går jag med stor sannolikhet vilse. Jag kan inte garantera att jag är tillgängllig om det blir något, men ändå.

WhitePaladin

Veteran
Jag är med om det blir på lördag, då är jag i Malmö eller Helsingborg, men kan ta mig till Lund också

Johan K

Gammal & dryg
Nooooo !!

ATTANS !!!
Jobabr nu i helgen, så vi får ju hoppas att ni kommer ner vid något anant tillfälle !!

/ Joah k, som tycker att det hade varit skoj att träffa er !!

WhitePaladin

Veteran
Re: Nooooo !!

Men damn... ska vi starta en ny tråd och dikutera fram en tidpunkt lägre fram redan nu, så folk kan planera lite?

Insignia

Swashbuckler

Inte för att lägga mig i, men varför skulle ni starta en ny tråd? Är inte den här tråden enormt lämpad till att diskutera tidpunkt?

WhitePaladin

Veteran

Sa jag tråd? Jag menade inte riktigt så.. lika bra att fortsätta här som du säger...