Typ så, känner jag också. 25-27 januari känns bekant, men jag kan inte komma på vad det är som händer då...Elmrig said:Jag hakar nog preliminärt på om dcet är ok att ge ett definitivt svar så sent som en vecka i förväg!
Så är det väl alltid. Det kan ju alltid komma upp nåt man måste va på.Elmrig said:Jag hakar nog preliminärt på om dcet är ok att ge ett definitivt svar så sent som en vecka i förväg!
Übereil said:Typ så, känner jag också. 25-27 januari känns bekant, men jag kan inte komma på vad det är som händer då...Elmrig said:Jag hakar nog preliminärt på om dcet är ok att ge ett definitivt svar så sent som en vecka i förväg!
Übereil, som troliggen skulle behöva sova någonstans
Han said:Jag har väl typ nästintill lovat att komma.
/Han som fyller år veckan innan
Hundar har jag oftast mindre problem med. Störst problem är om det är en korthårig ras, men jag kan nog knappra antihistamin innan, och om jag står på en ev balkong eller precis utanför ett fönster så blir det nog mindre problem.Cissi said:Kom just på en sak, !Paxen... Jag har hund. Visst var du allergisk? Går det att lösa?
/Cissi,som jättegärna vill att !Paxen kommer...
Yay!!Paxen said:Hundar har jag oftast mindre problem med. Störst problem är om det är en korthårig ras, men jag kan nog knappra antihistamin innan, och om jag står på en ev balkong eller precis utanför ett fönster så blir det nog mindre problem.Cissi said:Kom just på en sak, !Paxen... Jag har hund. Visst var du allergisk? Går det att lösa?
/Cissi,som jättegärna vill att !Paxen kommer...
Kortfattat, jag kan nog hantera det.
Spelen tar väl du med dig?Elmrig said:Ska det spelas något spel?
Hehe, ja jag och Han kan nog släpa lite om det är story games som gällerRecca said:Spelen tar väl du med dig?Elmrig said:Ska det spelas något spel?
Jag hoppas att du och Han ska ta med er spel för jag har inte så mycket själv.Elmrig said:Ska det spelas något spel?
Kan väl blanda med rollspel (jag har väl redan sagt att det ska friformas?) och brädspel..?Elmrig said:Hehe, ja jag och Han kan nog släpa lite om det är story games som gällerRecca said:Spelen tar väl du med dig?Elmrig said:Ska det spelas något spel?
Det var just det jag undrade lite om dock, story games eller något mer planerat? Friform? OSG? Tradräls? Åsikter?
Jag spelare gärna Story Games, det känns avslappnat och najs, men jag skulle heller inte vara avers mot ett fokuserat one shot.