Så klart. Hur kan man annars överleva det här forumets vedervärdiga forumsystem?Han använder platt visning, ditt fyllo!
Så klart. Hur kan man annars överleva det här forumets vedervärdiga forumsystem?Han använder platt visning, ditt fyllo!
Är du onykter? UBB.threads regerar ju. Jag har i alla fall inte sett något bättre, och jag har letat rätt mycket.Så klart. Hur kan man annars överleva det här forumets vedervärdiga forumsystem?
Troberg, ge upp. Världen är full av lusers som hyllar phpbb och som ser härket som industristandard.Är du onykter? UBB.threads regerar ju. Jag har i alla fall inte sett något bättre, och jag har letat rätt mycket.
Ett system som gör det omöjligt att på ett effektivt sätt svara på flera inlägg samtidigt, och knyta samman diskussionen? Det kan jag inte kalla "bra".Är du onykter? UBB.threads regerar ju. Jag har i alla fall inte sett något bättre, och jag har letat rätt mycket.
Å andra sidan så hävdar jag att ett system som gör det omöjligt att få sammanhang i ordväxlingen och som fullständigt sorterar bort annat än de senaste sagda sakerna i en tråd inte kan kallas för "bra".Ett system som gör det omöjligt att på ett effektivt sätt svara på flera inlägg samtidigt, och knyta samman diskussionen? Det kan jag inte kalla "bra".
...lustigt, precis så skulle jag vilja beskriva phpbb.Tills jag träffat på något bättre än phpBB2 kommer jag att framhäva det som vettigt. UBB.threads påminner mest om någon gammal sunkig mailinglistas arkiv, inte ett välstrukturerat forum. Stört omöjligt att få någon egentlig överblick.
Fast phpBB tillåter inte att diskussionen muterar och grenar sig åt olika håll. Det är liksom bara en långsam chat.Ett system som gör det omöjligt att på ett effektivt sätt svara på flera inlägg samtidigt, och knyta samman diskussionen? Det kan jag inte kalla "bra".
Tills jag träffat på något bättre än phpBB2 kommer jag att framhäva det som vettigt.
Jo, jag vet. Desto mer anledning att smäda eländet.Troberg, ge upp. Världen är full av lusers som hyllar phpbb och som ser härket som industristandard.
Det gör väl inte phpbb2?Å andra sidan så hävdar jag att ett system som gör det omöjligt att få sammanhang i ordväxlingen och som fullständigt sorterar bort annat än de senaste sagda sakerna i en tråd inte kan kallas för "bra".
Jag menar snarare att det är stört omöjligt att få någon ordentlig överblick eller för den delen hitta de precisa inläggen man letar efter i en trädstruktur. Mycket enklare i en simpel lista.Trådat är bra, det ger struktur, flexibilitet och översikt.
Jo, på följande sätt:Det gör väl inte phpbb2?Å andra sidan så hävdar jag att ett system som gör det omöjligt att få sammanhang i ordväxlingen och som fullständigt sorterar bort annat än de senaste sagda sakerna i en tråd inte kan kallas för "bra".
Jag har missat det fina i att ladda hem ett inlägg i taget, speciellt när jag satt med telefonmodem. Nu är det ju så fint att vi kan välja, så jag kan leka phpbb med platt visning, och ni som gillar trådad visning kan få det.Båda systemen är bra på sitt sätt. Det gäller bara att hitta det fina med dom...