Nekromanti Forumträff 24-25 Januari

G

Guest

Guest
Kommentarer till artikeln Forumträff 24-25 Januari
Den 24-25 januari 2004 planeras en forumträff i stockholm, detta för att så många i Redaktionen som möjligt skall kunna vara närvarande.
Detta är den fjärde officiella forumträffen i www.rollspel.nus historia och kommer definitivt att vara värd att besöka.

Mer information kommer anslås senare angående specifika evenemang, logi och resmöjligheter.

Se till att boka upp er för denna helg redan nu.

Hur det varit på föregående forumträffar kan man bland annat läsa om här
Gå till artikeln

Mask_UBBT

Hero
Aaaarg!! Varför hatar ni mig!?!?

Det här är nästan komiskt, på någon sorts sadist-Albert-Fish, sätt... Först kan jag inte komma på Hack'nSlashCon för att det ska vara på jullovet då jag är borta, sen är ni smaklösa nog att lägga den första officiella forumträffen som jag skulle kunna gå på på min flickväns födelsedag!!!

Fan!
Gaaah!

/Mask - blänger på... någon :gremmad:

[edit]: alltså... ni kunde ju inte veta... bara... bläääh!

Mask_UBBT

Hero
Nupp[ant]

Jag bor i stockholm, men min flickvän bor i västervik, småland. Att ta sig dit kan bara göras med buss, och åpå lördagar går bussarna inte sent... ergo: om det inte börjar kl. 8 på morgonen hinner jag inte knappt vara där två timmar(som bäst)...

Feliath

Swashbuckler
Nooon! Le Masque! :-( *deppar också* [NT]

NT=Nymålad Tussilago

Feliath - I mean really, who'll talk to me? :gremfrown:

Insignia

Swashbuckler
Re: Nooon! Le Masque! :-( *deppar också*

"I mean really, who'll talk to me?"

Jag kan prata med dig ^_^

Man Mountainman

Storsvagåret
Najs

Bra att ni i sista stund kom på bättre tankar än att hålla träffen i en så ogudaktig avkrok som Skåne. Nu kan ju en sån som jag i alla fall ta mig ner för relativt billig penning.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Najs

"Bra att ni i sista stund kom på bättre tankar än att hålla träffen i en så ogudaktig avkrok som Skåne."

Vad är det du säger pågavär? Hur kan någon ha undgått att se Skånes storhet? Du har dryckit för mycket motorsågsbränsle. :gremsmirk:

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jag ska göra vad jag kan för att komma om inte min elaka VFU fuckar upp det för mig. Somliga har en fyra veckor lång praktik mellan vecka tre och vecka sju. Och med somliga menar jag då alltså mig själv. :gremwink:

Balderk

Swashbuckler
Najs men...

Jag kommer inte.

Jag har ju redan hållt på en massa med forumträffande och predankons ochsånt shite så det får vara nog. Ska bli kul att läsa en utförlig rapport från den sedan. Ha det så kul alla och hoppas många kommer (och att ni kan hitta på en jävla massa att göra, annat än roll-och brädspelande kanske?). :gremwink:

/Balderk, längtar dock till snökon 3-5 Januari, så jävla najs det ska bli... Hoppas jag :gremwink:

Mask_UBBT

Hero
Re: Nooon! Le Masque! :-( *deppar också* [NT]

Fast man kan ju inte undvika att se en viss ironi i det hela... I utbyte emot att ha en flickvän får jag offra sisådär 50% av mitt socialliv... patetiskt nog syftar jag faktiskt bara på forumträffarna :gremtongue:

/Mask

Gardener

Champion
Re: Nupp[ant]

Det är klart du måste komma på forumträffen! Du får väl ta med flickan helt enkelt. =]

walium

Ganska töntig, faktiskt
Masks dilemma

"Det är klart du måste komma på forumträffen! Du får väl ta med flickan helt enkelt. =] "

Vet du älskling, för att göra din födelsedag extra minnesvärd så tänkte jag att vi skulle tillbringa helgen tillsammans med en massa konstiga typer med långt hår och spela rollspel. Jätteromantiskt, jag lovar! Vi kan spela två alver som gosar med varandra hela tiden. Alver? Ja, de är ungefär som människor, fast med spetsiga öron också är de mycket snyggare än människor och odödliga. Det vore väl kul? :gremgrin:

Insignia

Swashbuckler
Re: Masks dilemma

"konstiga typer med långt hår"

Av någon anledning får jag för mig att hon gillar såna :gremwink:

Helmgast
GBG-buss?

Nån som har en buss som kör från rollspelets huvudstad? (bussen behöver inte ha många säten*, bara ett är ledigt).

* Det kan vara en så kallad bil också.