Nekromanti Fråga angående inloggning...

Ulfgeir

Swashbuckler
Hmm, en fråga angående en sak som stört mig ett bra tag...

Trots att jag markerar kryssrutan om att systemet skall komma ihåg mig nästa gång jag loggar in så händer relativt ofta att när jag går in i forumet så räknas jag inte som inloggad. Någon som kan förklara varför? eller ännu hellre få det att funka.

Jag kan acceptera att det kan bli problem om man loggar in på multipla datorer, men det verkar inte vara problemet här. Och jag hittade ingenting om det i FAQ'n.

/Ulfgeir

chrull

Stockholm Kartell
Jag har för mig att det går ut efter ett tag. Så om man inte är inne på några dagar så måste du logga in igen.

Vad står det på din t-shirt förresten? Jag hoppas inte att det är Spetsnaz? :gremgrin:

chrull

Troberg

Sinister eater
Trots att jag markerar kryssrutan om att systemet skall komma ihåg mig nästa gång jag loggar in så händer relativt ofta att när jag går in i forumet så räknas jag inte som inloggad. Någon som kan förklara varför? eller ännu hellre få det att funka.
Ibland kan den glömma det om du varit borta ett tag eller om du ställt in browsern på att inte tillåta/spara cookies. Ibland är det bara ett cache-problem, så det enda som behövs är att göra en refresh så blir du inloggad (händer ganska ofta för mig på vissa maskiner).

Ulfgeir

Swashbuckler
OT: t-shirt tryck

Jo det är Spetsnaz... Såg dem när de spelade på Trägårn i Borås. De var inte alls lika bra på förra SAMA...

Hmm, är ju inne nästan varje dag. Nåväl, får tacka för svaret..

/Ulfgeir

Ulfgeir

Swashbuckler
OK, får testa det nästa gång...
Browsern skall komma ihåg mina cookies, men jag har ställt in så att jag explicit måste godkänna att en ny sida lagrar cookies. Tröttnade när jag hade hundratals cookies från ställen jag inte hade en susning om vad det var...

/Ulfgeir